// پنجشنبه, ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۰۰

به‌روزرسانی Alan Wake 2 با قابلیت‌های کاربردی از راه رسید

استودیو رمدی اولین به‌روزرسانی بازی Alan Wake 2 در سال ۲۰۲۴ را منتشر کرد که درکنار افزودن قابلیت‌های کاربردی به رفع باگ‌ها می‌پردازد.

اولین به‌روزرسانی بازی Alan Wake 2 در سال ۲۰۲۴ منتشر شد. در این آپدیت امکان انتخاب مراحل فراهم شده است تا بازیکن‌ها بتوانند به چپترهای تکمیل‌شده خود بازگردند و موارد جامانده ازجمله آیتم‌های کلکسیونی را پیدا کنند. پس برای دریافت تمام تروفی‌ها/اچیومنت‌ها دیگر نیازی به شروع مجدد بازی نیست.

صرف‌نظر از میزان پیشرفت بازیکن، یک فایل ذخیره از پیش ساخته‌شده بارگذاری خواهد شد که موجودی بازیکن براساس همان مرحله مرتب شده است. البته ذخیره‌های خود بازیکن حذف نخواهند شد. یک ویژگی عالی دیگر هم راه‌یابی قابلیت تنظیم شدت صوتی و تصویری لحظات ترسناک است.

دیگر موارد حاضر در این آپدیت شامل رفع باگ‌ها و بهبود رابط‌ کاربری است که شامل پیش‌نمایش تصاویر بسیاری از تنظیمات گرافیکی و تعداد متون کشف‌شده در هر چپتر در Mind Place می‌شود. می‌توانید جزئیات کامل این به‌روزرسانی را در وب‌سایت بازی الن ویک یا منبع خبر مطالعه کنید.

بازی Alan Wake 2 هم‌اکنون دردسترس کاربران پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر قرار دارد. این بازی میزبان دو بسته الحاقی خواهد شد. اولین بسته Night Springs نام دارد که بهار سال جاری عرضه می‎‌شود و دومین بسته الحاقی هم The Lakehouse است که تاریخ انتشاری ندارد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده