// پنجشنبه, ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۳۰

تریلر ریمیک Brothers: A Tale of Two Sons گرافیک چشم‌نواز بازی را نشان می‌دهد

استودیو Avantgarden تریلر گیم‌پلی جدیدی از ریمیک Brothers: A Tale of Two Sons را پخش کرد.

استودیو Avantgarden و شرکت ۵۰۵ گیمز تریلر گیم‌پلی جدیدی از ریمیک Brothers: A Tale of Two Sons پخش کردند. این ریمیک براساس بازی محصول ۲۰۱۳ ساخته شده است و داستان نایی و نایا، دو برادر را روایت می‌کند. آن‌ها ابتدا متوجه بیماری پدر خود می‌شوند و سپس برای نجات او ماجراجویی جذابی را شروع می‌کنند.

لینک دانلود از آپارات

این سفر در جهانی فانتزی رخ می‌دهد که در آن موجودات مختلفی حضور دارند؛ هرچند همه آن‌ها رفتاری دوستانه ندارند. مکان‌های بازی هم شامل رشته کوه‌ها، مناطق یخ‌زده و جنگل‌های زیبا می‌شود. در حالت تک‌نفره کنترل هر دو برادر را برعهده خواهید گرفت. نایی می‌تواند از مناطق کوچک‌تر عبور کند و نایا هم قابلیت کشیدن سوئیچ‌های سنگین و بلندکردن نایی را دارد.

در این ریمیک حالت کو-آپ لوکال هم اضافه شده است و هر بازیکن وظیفه کنترل یک برادر را برعهده خواهد داشت. گرافیک بازی پیشرفت خیره‌کننده‌ای دارد و بافت‌ها و مدل‌های کاراکترها جزئیات بیشتری دارند؛ درحالی‌که نورپردازی و سایه‌های بازی هم بهبود داشته است. درنهایت استودیو سازنده رازهای جدیدی در این بازسازی قرار داده است.

ریمیک Brothers: A Tale of Two Sons در تاریخ ۹ اسفند ۱۴۰۲ (۲۸ فوریه ۲۰۲۴) دردسترس کاربران پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر قرار خواهد گرفت.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده