نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۳۰

کوجیما بازی اکشن جاسوسی جدیدی برای پلی استیشن می‌سازد

هیدئو کوجیما و پلی استیشن با همکاری یکدیگر روی یک آی‌پی تازه با نام Physint کار می‌کنند که می‌خواهد پا را فراتر از مرز‌های امکان بگذارد.

پلی استیشن و هیدئو کوجیما آی‌پی جدیدی را معرفی کردند که به‌عنوان یک «بازی اکشن جاسوسی پیشرفته» توصیف می‌شود. با اینکه هیچ ویدیویی از این پروژه در جریان رویداد State of Play به نمایش گذاشته نشد، اما هیدئو کوجیما تأیید کرد که تولید این بازی پس از انتشار بازی Death Stranding 2: On the Beach «به‌طور جدی» آغاز می‌شود.

خالق متال گیر در بخش دیگری از اظهاراتش بیان کرد «اطمینان دارد که این بازی نقطه اوج کارش [در صنعت بازی‌های ویدیویی] خواهد بود.» هیدئو کوجیما گفت: «ما قصد داریم استعدادها و فناوری‌های پیشگام سراسر جهان را برای خلق این بازی گردهم بیاوریم. این یک بازی تعاملی است، اما از نظر ظاهری، داستان، مضمون، هنرپیشه‌ها، بازیگری، سبک و لحن یک فیلم نیز به‌حساب می‌آید. امیدواریم با این اثر پا را فراتر از مرزهای امکان فیلم‌ها و بازی‌ها بگذاریم.»

شرکت سونی و استودیو کوجیما پروداکشنز جزئیات بیشتری از این پروژه را با طرفدارها به اشتراک نگذاشتند و درحال‌حاضر تنها می‌دانیم که این پروژه با عنوان موقت Physint شناخته می‌شود. هنوز معلوم نیست که یک محصول ترکیبی از بازی‌ها و فیلم‌ها چگونه خواهد بود و احتمالا باید زمان زیادی را برای انتشار اطلاعات تازه منتظر بمانیم.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع GamesRadar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده