نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۰۰

بازی Death Stranding 2 کاراکترهای معرفی‌نشده بیشتری دارد

هیدئو کوجیما با انتشار توئیت جدیدی اعلام کرد که کاراکترهای معرفی‌نشده بسیار بیشتری در بازی Death Stranding 2: On the Beach حضور دارند.

شرکت سونی در رویداد State of Play تریلر جدیدی از بازی Death Stranding 2: On the Beach را به اشتراک گذاشت. با اینکه این تریلر برخی از کاراکترهای دث استرندینگ ۲ را به نمایش درآورد، اما هیدئو کوجیما با انتشار توئیت جدیدی در شبکه اجتماعی ایکس بیان کرد که این دنباله مورد انتظار شخصیت‌های معرفی‌نشده بسیار بیشتری دارد.

هیدئو کوجیما در این‌باره اظهار داشت: «این‌ها شخصیت‌هایی هستند که این بار توانستیم معرفی کنیم. تعداد زیادی کاراکتر دیگر وجود دارند که هنوز معرفی نشده‌اند. بالاخره از کاراکتر ال فانینگ [در بازی Death Stranding 2: On the Beach] رونمایی کردیم. نظرتان درباره این کاراکتر چیست؟ نظرتان در مورد تروی چیست که بازگشته است؟»

جدیدترین تریلر بازی Death Stranding 2: On the Beach برخی از جزئیات داستانی را به نمایش می‌گذارد و درکنار سایر موارد نگاهی اجمالی به بهبودهای گیم‌پلی نسبت‌به نسخه اول دارد. استودیو کوجیما پروداکشنز با پخش این تریلر تأیید کرد که طرفدارها باید در سال ۲۰۲۵ منتظر عرضه دث استرندینگ ۲ برای پلی استیشن 5 باشند.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده