نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۰۰

بازی‌های پلی استیشن پلاس اسنشال فوریه ۲۰۲۴ معرفی شدند

شرکت سونی اعلام کرد که چه بازی‌هایی در ماه فوریه ۲۰۲۴ به‌شکل رایگان تقدیم کاربرهای سرویس پلی استیشن پلاس اسنشال می‌شود.

سونی به معرفی بازی‌های رایگانی پرداخت که در بازه زمانی ۱۷ بهمن تا ۱۴ اسفند (۶ فوریه تا ۴ مارس) دردسترس کاربرهای سرویس پلی استیشن پلاس اسنشال قرار می‌گیرد. مشترکان PS Plus Essential (درکنار اکسترا و پریمیوم) می‌توانند به‌سراغ تجربه بازی Foamstars شرکت اسکوئر انیکس و بازی Rollerdrome استودیو Roll7 در پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 بروند؛ درحالی‌که بازی Steelrising استودیو Spiders تنها در PS5 قابل تجربه است.

بازی Foamstars یک تجربه شوتر 4v4 تازه از اسکوئر انیکس است که سه حالت PvP و چندین کاراکتر قابل تجربه دارد. این بازی با Splatoon نینتندو مقایسه می‌شود و آخرین بتای عمومی آن با استقبال خوبی مواجه شد. محتوای تک‌نفره و کو-آپ در این ویدیوگیم گنجانده شده است و حداقل برای یک سال محتوای پس از عرضه دریافت می‌کند.

بازی Rollerdrome استودیو Roll7 اسکیت‌سواری را با مکانیک‌های شوتر سوم-شخص ترکیب می‌کند و بازیکن‌ها را وارد یک رقابت مرگبار فوق مدرن می‌کند. این بازی درکنار پلتفرم‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و کامپیوتر دردسترس کاربرهای ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و سرویس گیم پس نیز قرار گرفت است.

بازی Steelrising جدیدترین محصول اکشن نقش‌آفرینی استودیو Spiders است. در این بازی کنترل کاراکتری با نام Aegis را در دست می‌گیرید که در یک نسخه خیالی از انقلاب فرانسه با ربات‌های افسارگسیخته مبارزه می‌کند. با اینکه این بازی کاملا با Lies of P قابل مقایسه نیست، یک تجربه سولز-لایک عالی به بازیکن‌ها ارائه می‌دهد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده