نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۰۱:۳۷

تریلر گیم‌پلی بازی Helldivers 2 پخش شد

استودیو Arrowhead Game تریلر گیم‌پلی جدیدی از بازی Helldivers 2 را در جریان State of Play پخش کرد.

پس از مایکروسافت که با رویداد Developer_Direct عطش طرفدارها برای جزئیات بیشتر از بازی‌های پیش‌رو ایکس باکس را سیراب کرد، نوبت به سونی رسید تا با پخش اولین قسمت State of Play در سال ۲۰۲۴ بار دیگر گیمرها را مجذوب تریلرهای هیجان‌انگیز آثار پلی استیشن ازجمله بازی Rise of the Ronin و بازی Stellar Blade کند. این رویداد رأس ساعت ۱:۳۰ به‌وقت ایران آغاز شد و در طول ۴۲ دقیقه جزئیات بیشتری از بازی‌های آتی ارائه می‌دهد.

زمان زیادی تا انتشار بازی Helldivers 2 برای پلی استیشن 5 و کامپیوتر باقی نمانده است و اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو Arrowhead Game تریلر گیم‌پلی جدیدی از بازی Helldivers 2 را در جریان State of Play پخش کرده است. این تریلر مقابله با حشره‌های غول‌پیکر، بیگانه‌ها و سایر موجودات فضایی را به نمایش در می‌آورد. بازی هل‌درایورز ۲ در تاریخ ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ (۹ فوریه ۲۰۲۴) دردسترس بازیکن‌ها قرار می‌گیرد.

دانلود ویدیو از آپارات

هزارتو لوگو

حامی لایو زومجی از مراسم سونی | فروشگاه بزرگ هزارتو، مرکز خرید انواع تجهیزات گیمینگ و سرگرمی با بهترین قیمت، ارسال سریع و ده روز ضمانت بازگشت کالا. برای شرکت در مسابقه جایزه ویژه زومجی و هزارتو وارد این پست اینستاگرام زومجی شوید.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده