نویسنده: حسن اکرامی
// چهار شنبه, ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۲۲

کارگردان Destiny 2 بانجی را ترک می‌کند

کارگردان بازی Destiny 2 اعلام کرد به‌زودی شرکت بانجی را ترک می‌کند.

در جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که جو بلکبرن، کارگردان بازی Destiny 2 تصمیم دارد شرکت بانجی را ترک کند. این کارگردان به‌دنبال ماجراجویی جدیدی خارج از بانجی است و کارگردانی Destiny 2 را به تایسون گرین خواهد سپرد. گرین از زمان انتشار Myth 2 در بانجی مشغول فعالیت بوده است و پروژه‌های مختلفی ازجمله حالت‌های PvP سری Halo و سلاح‌های Exotic نسخه اول Destiny 1 را در کارنامه دارد.

ازطرف‌دیگر بلکبرن بیشتر با توسعه دو بسته الحاقی The Witch Queen و Lightfall شناخته می‌شود. این کارگردان به‌عنوان رهبر گروه طراحی مأموریت‌های Raid بازی Destiny 2 فعالیت داشته و توسعه King’s Fall را پیش برده است. بلکبرن در پیام خداحافظی خود از بانجی نوشت: «قبل‌ازاینکه یک گاردین تماما وقف‌شده برای بانجی باشم، عضویت در تیم دستینی 2 یک افتخار در تمام زندگی من خواهد بود. من در تمام عمر طرفدار بانجی هستم و خواهم ماند و به آنچه که تیم‌های این مجموعه قادر به انجام آن هستند ایمان دارم.»

این کارگردان در ادامه تایید کرد فورا بانجی را ترک نمی‌کند اما وقتی این اقدام انجام شود، رسانه‌های اجتماعی را تا مدتی کنار می‌گذارد. بلکبرن درباره بسته الحاقی The Final Shape گفت که هم‌اکنون به یکی از مهم‌ترین بخش‌های توسعه رسیده است و بانجی مشغول تست‌های آن را انجام می‌دهد. تست داخلی این بسته الحاقی تا هفته‌های آینده ادامه می‌یابد تا بانجی بتواند مشکلات آن را رفع کرده و محصولی بهینه‌تر را تقدیم هواداران کند.

بازیکن‌های کامپیوتر، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس می‌توانند در تاریخ ۱۵ خرداد ۱۴۰۳ (۴ ژوئن ۲۰۲۴) بسته الحاقی The Final Shape را دریافت و ماجراجویی خود برای شکست دادن The Witness و پایان حماسه روشنایی در مقابل تاریکی را رقم زنند.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده