// چهار شنبه, ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۲۹

تریلر زمان عرضه بازی Persona 3 Reload منتشر شد

شرکت اتلوس تریلر زمان عرضه بازی Persona 3 Reload را منتشر کرده است.

هنوز اولین ماه ۲۰۲۴ تمام نشده است؛ اما در همین زمان کوتاه هم شاهد انتشار بازی‌های خوبی بوده‌ایم. همچنین به عرضه یک بازی مهم دیگر نزدیک می‌شویم و بازی Persona 3 Reload در چند روز آینده منتشر خواهد شد. اکنون شرکت اتلوس تریلر زمان عرضه این بازی را پخش کرده است که در ادامه قابل مشاهده است.

دانلود از آپارات

بازی Persona 3 Reload بازسازی بازی پلی استیشن 2 است که شامل گرافیک به‌روز، گیم‌پلی بهبودیافته و گسترش‌دهنده‌های داستانی است. در این اثر در نقش یک دانش‌آموز دبیرستانی قرار می‌گیرید و به جوخه اعدام تخصصی فوق‌برنامه (S.E.E.S.) ملحق می‌شوید تا یک تهدید فراطبیعی به نام ساعت تاریک را بررسی کنید.

این بازسازی شامل محتویات پرسونا ۳ پورتابل و Persona 3 FES نخواهد بود؛ اما طبق شایعات، محتوای پورتابل بعد‌از عرضه به‌صورت یک بسته الحاقی برای آن دردسترس قرار خواهد گرفت. DLC پولی روز عرضه این ریمیک هم شامل لباس‌هایی از پرسونا ۵، پرسونا ۴ گلدن و پرسوناهای اختصاصی است.

بازی Persona 3 Reload در تاریخ ۱۳ بهمن (۲ فوریه) روی پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر عرضه خواهد شد. با اینکه این اثر روی نینتندو سوییچ عرضه نمی‌شود، اما طبق شایعات اتلوس آن را برای کنسول بعدی این شرکت ژاپنی منتشر خواهد کرد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده