نویسنده: حسن اکرامی
// چهار شنبه, ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۳۰

ریمیک The Witcher بخش‌های قدیمی نسخه اصلی را تغییر می‌دهد

توسعه‌دهنده ریمیک The Witcher بخش‌های منسوخ و نامناسب نسخه اصلی را بازسازی نخواهد کرد.

استودیو Fool's Theory وظیفه بازسازی اولین نسخه از مجموعه نقش‌آفرینی محبوب The Witcher استودیو سی‌دی پراجکت را برعهده دارد تا طرفدارها بار دیگر با اولین ماجراجویی‌های گرالت و مبارزاتش با سالاماندرا همراه شوند. اکنون توسعه‌دهنده‌ها تأیید کردند که بخش‌های «منسوخ» یا «نامطلوب» نسخه اصلی را حذف می‌کنند؛ بنابراین احتمال می‌رود تعدادی از جنجالی‌ترین جنبه‌های بازی اصلی به نسخه ریمیک راه پیدا نکنند.

جیکوب روکز، مدیرعامل استودیو Fool's Theory در گفت‌وگو با مجله Edge توضیح داد که اعضای تیم توسعه پس از بررسی دقیق تمام محتوای بازی اصلی و تجزیه و تحلیل واقع‌بینانه تصمیم گرفتند که بخش‌های منسوخ و قدیمی یا کاملا نامناسب را بازسازی نکنند. درعین‌حال این استودیو در نظر دارد تا روی بازسازی بهترین بخش‌های نسخه اصلی که باید حفظ شوند یا قسمت مهمی از تجربه بازیکن را تشکیل می‌دهند، تمرکز و آن‌ها را برجسته کند.

در‌حالی‌که مدیرعامل Fool's Theory به‌طور واضح به محتوای محذوف ریمیک اشاره نکرد، می‌توان احتمال داد که کلکسیون هنری و عاشقانه گرالت در نسخه ریمیک حذف شود. علاوه‌براین سیستم مبارزه و مدیریت تجهیزات منسوخ به‌نظر می‌رسند و احتمالا توسعه‌دهنده از یک سیستم تازه با چند موضع‌گیری مختلف در نسخه ریمیک استفاده کند.

درحال‌حاضر اطلاعات زیادی از ریمیک The Witcher منتشر نشده است. استودیو سی‌دی پراجکت رد اولین‌بار در سال ۲۰۲۲ به معرفی این بازسازی پرداخت و در ادامه توسعه آن با موتور بازی‌سازی آنریل انجین ۵ را تأیید کرد.


منبع Wccftech
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده