نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۱۵

توسعه‌دهنده ریمستر احتمالی Until Dawn مشخص شد

پروفایل لینکدین یکی از کارمندهای سابق Virtuos به مشارکت این استودیو در توسعه نسخه ریمستر احتمالی بازی Until Dawn اشاره دارد.

بیل‌بیل-کان، یکی از افشاگرهای سرشناس صنعت بازی‌های ویدیویی اخیرا ادعا کرد که شرکت سونی به‌زودی نسخه ریمستر یا ریمیک بازی ترسناک تحسین‌شده Until Dawn محصول ۲۰۱۵ را معرفی خواهد کرد. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که جزئیات جدیدی از این نسخه احتمالی پیش از رونمایی رسمی به بیرون درز کرده است.

همان‌طور که یکی از کاربرهای انجمن ردیت گزارش داد، پروفایل لینکدین ناصری لو، دستیار کارگردان پویانمایی سابق Virtuos نشان می‌دهد که نسخه کامپیوتر/کنسول بازی Until Dawn یکی از پروژه‌های در دست توسعه این استودیو متخصص پورت آثار بوده است و دست کم این توسعه‌دهنده در تولید این نسخه احتمالی مشارکت داشته است. ناصری لو از دسامبر ۲۰۱۹ تا مارس ۲۰۲۰ به‌عنوان دستیار کارگردان پویانمایی در استودیو Virtuos مشغول به فعالیت بود.

جالب اینکه بیل‌بیل-کان ادعا می‌کند که این نسخه احتمالی حداقل برای یک سال در دست توسعه بوده است؛ درحالی‌که پروفایل لینکدین ناصری لو حاکی از این است که این پروژه برای مدت بیشتری در حال تولید بوده است. استودیو Virtuos در توسعه بازی Metal Gear Solid Delta: Snake Eater، ریمیک متال گیر سالید ۳ نیز مشارکت دارد.

شرکت سونی رأس ساعت ۱:۳۰ پنج‌شنبه ۱۲ بهمن به‌وقت ایران به‌سراغ پخش State of Play خواهد رفت. این رویداد بیش از ۴۰ دقیقه خواهد بود و جزئیات جدیدی در مورد بیش از ۱۵ بازی آتی ازجمله بازی Rise of the Ronin و بازی Stellar Blade را ارائه می‌دهد. شایعه‌هایی مبنی‌بر معرفی ریمستر Until Dawn در این رویداد به‌گوش می‌رسند که هنوز رسما تأیید نشده است. سونی اخیرا از تولید یک اقتباس سینمایی براساس بازی Until Dawn خبر داد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده