// سه شنبه, ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۳۴

منتظر عرضه بازی Visions of Mana روی ایکس باکس گیم پس نباشید

مایکروسافت شایعات انتشار بازی Visions of Mana از روز اول عرضه روی سرویس ایکس باکس گیم پس را تکذیب کرد.

پس از اشاره و دیدن شدن بازی Visions of Mana ساخته شرکت اسکوئر انیکس در میان بازی‌های سرویس ایکس باکس گیم‌ پس در وبسایت ایکس باکس، مایکروسافت به‌صورت رسمی اعلام کرد که این اثر قرار نیست روی گیم پس منتشر شود. سخنگوی این شرکت به یوروگیمر گفت که از «توضیحات بازی ‌Visions of Mana برای انتشار روی سرویس ایکس باکس گیم پس» آگاه است و تایید کرد که این اتفاق «تنها یک خطا بوده است.»

مایکروسافت در این رابطه گفت: «بااینکه ما مدام در تلاش برای اضافه کردن بازی‌های گوناگون به گیم پس و راه‌های متفاوت برای در اختیار قرار دادن آثار ارزشمند هستیم، در حال حاضر برنامه‌ای برای عرضه بازی Visions of Mana روی ایکس باکس گیم پس نداریم.»

بازی ویژنز آو مانا که طی مراسم گیم اوادرز ۲۰۲۳ معرفی شد و در ادامه نمایشی غیرمنتظره در رویداد Developer_Direct اخیر داشت؛ در این نمایش سازنده بازی در مورد این مجموعه توضیحاتی را ارائه و سواری با موجودی بامزه‌ به‌نام Pikul را نشان داد. حضور غافلگیرکننده این اثر در رویداد ایکس باکس می‌توانست به‌معنای عرضه آن روی ایکس باکس گیم‌ پس باشد، اما همزمان با تاکید مایکروسافت این اتفاق حداقل قرار نیست به این زودی‌ها رخ دهد.

بازی Visions of Mana در تابستان ۲۰۲۴ روی ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 5 و کامپیوتر منتشر خواهد شد. بازیکن‌ها در نقش یک Soul Gaurd به‌نام ول باید دوست دوران کودکی خود را برای رسیدن به Mana Tree همراهی کنند. درکنار استفاده از عناصر برای حمله‌های متفاوت، مبارزات هوایی نیز در این اثر وجود خواهند داشت. طرفداران موسیقی این مجموعه بازی نیز می‌توانند انتظار بیش از ۱۰۰ قطعه را داشته باشند.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده