// سه شنبه, ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۳۷

سازندگان سابق Saints Row به ساخت یک بازی جدید ایکس باکس کمک می‌کنند

اعضای سابق Volition همزمان با ساخت یک استودیو جدید با نام Shapeshifter Games، اعلام کردند که در ساخت بازی جدید ایکس باکس همکاری خواهند کرد.

استودیو Volition، سازنده آثار Saints Row و Red Faction یکی از سازندگانی بود که در جریان تعلیق‌ نیرو‌های شرکت Embracer Group در ماه اوت بسته شد. اکنون کارکنان این استودیوی تعطیل‌شده درکنار یکدیگر جمع شدند و استودیو جدیدی را با نام Shapeshifter Games تأسیس کردند.

اعضای این استودیو طی پیامی در شبکه لینکداین، از تأسیس شیپ‌شیفتر گیمز به‌عنوان «یک استودیو سازنده‌ بازی که درکنار پروژه‌های در حال ساخت قرار می‌گیرد و از اعضای ماهر و قدیمی استودیو والیشن تشکیل شده است» خبر دادند. مت مدیگان ریاست این شرکت را درکنار راب لافتس و برایان ترفیکنته به‌عنوان کارگردان برعهده دارند. مت مدیگان در این پیام اظهار داشت:

«من درکنار تعدادی از اعضای سابق والیشن، تأسیس شدن شرکت Shapeshifter Games را اعلام می‌کنم. شیپ‌شیفتر گیمز یک استودیو همکار برای توسعه بازی‌های AAA است و هدف ما در فراهم کردن نیروی کاری، پیشرفت و کمک به سازندگان متفاوت است. همگام شدن ما با همکاران قدیمی یک اتفاق خوب و فرصتی مناسب برای کمک به‌ تمام افرادی است که تحت تأثیر اتفاقات اخیر صنعت بازی‌‌های ویدیویی قرار گرفتند.»

استودیو Shapeshifter Games اعلام کرد: «ما روی توسعه آثار AAA متمرکز هستیم و یکی از اهداف شرکت ساختن محیطی امن برای کارمندان است تا بتوانند به‌بهترین شکل کار کنند.» براساس اطلاعات منتشر شده از شیپ‌شیفتر گیمز، آن‌ها «مشغول کار درکنار ناشری بزرگ روی آ‌ی‌پی بعدی خود» هستند و براساس پروفایل ای‌جی نلسون، نورپرداز، این پروژه مربوط‌به استودیو‌های ایکس باکس است، اما هنوز نامی از این اثر برده نشده است. شرکت Shapeshifter Games در حال حاضر مشغول استخدام نیر‌وها در بخش‌های مختلف خود است.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده