نویسنده: عرفان بدری
// سه شنبه, ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۱۱

احتمال حضور بازی Death Stranding 2 در State of Play جدید قوت گرفت

به‌نظر می‌رسد که بازی Death Stranding 2 پس از سکوتی طولانی با نمایشی تازه در State of Play جدید حضور پیدا می‌کند.

مدتی پیش فردی ادعا کرد که به‌زودی شاهد انتشار تریلر جدیدی از بازی Death Stranding 2 خواهیم بود، این منبع همچنین اعلام کرد که نام کامل این اثر Death Stranding 2: On the Beach خواهد بود. حالا سونی روز گذشته اعلام کرد که State of Play جدید در تاریخ ۳۱ ژانویه (۱۱ بهمن) برگزار خواهد شد. این رویداد بیشتر از ۴۰ دقیقه زمان خواهد داشت و بیشتر ۱۵ بازی مختلف در آن حضور خواهند داشت.

تاکنون حضور دو بازی Rise of the Ronin و Stellar Blade به‌طور رسمی در این State of Play تأیید شده است، بااین‌حال اطلاعات رسمی‌ای از دیگر آثار حاضر در این رویداد نداریم. در حالی طبق شایعه‌های منتشر شده، بازی Death Stranding 2 نیز قرار است در State of Play با تریلر جدیدی حضور داشته باشد، به‌نظر می‌رسد که هیدئو کوجیما، کارگردان این اثر نیز به‌تازگی شایعه‌ها را تأیید کرده است.

او اخیرا در اینستاگرام پستی برای برگزاری State of Play منتشر کرده است و همچنین توییت رسمی سونی را که برای اعلام خبر این رویداد منتشر شده بود در شبکه اجتماعی ایکس بازنشر کرده است. واضح است که کوجیما از طرفداران می‌خواهد که این رویداد را تماشا کنند، بنابراین به‌احتمال زیاد او به انتشار تریلر جدید بازی Death Stranding 2 در State of Play اشاره می‌کند.

از دیگر بازی‌هایی که شایعه شده است در State of Play جدید سونی حضور دارند می‌توان به نسخه ریمستر بازی Until Dawn برای پلتفرم‌های کامپیوتر و پلی استیشن 5، نسخه ریمستر بازی Sonic Generations، نسخه جدید و واقعیت مجازی Metro، ریمیک بازی Silent Hill 2، بازی Final Fantasy 7 Rebirth و بازی Judas اشاره کرد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده