نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۰۰

بازی جدید Deus Ex پس از دو سال توسعه لغو شد

جیسون شرایر از رسانه بلومبرگ گزارش داد که امبریسر گروپ بازی جدید Deus Ex را پس از دو سال توسعه لغو کرده است.

جیسون شرایر از رسانه بلومبرگ گزارش داد که شرکت Embracer Group بازی جدید Deus Ex را پس از دو سال توسعه لغو کرده است. امبریسر گروپ اخیرا اخراج ۹۷ کارمند استودیو Eidos Montreal را رسما تأیید کرد.

برخی از منابع آگاه می‌گویند که بازی Deus Ex برای ورود به مرحله تولید در سال جاری در نظر گرفته شده بود، اما استودیو Eidos Montreal اکنون روی یک مجموعه بدیع کار می‌کند. امبریسر گروپ پس از تصاحب ایداس مونترال تولید نسخه جدیدی از دئوس اکس را تأیید نکرد. جف گراب از رسانه Giant Bomb در سال ۲۰۲۲ ادعا کرد که ایداس مونترال می‌خواهد با رفتن سراغ این مجموعه سایبرپانکی کاری را انجام دهد که Cyberpunk 2077 نتوانست.

معلوم نیست که این بازی یک دنباله برای بازی Deus Ex: Mankind Divided بود یا به‌عنوان اثری کاملا تازه از مجموعه مراحل توسعه را پشت سر می‌گذاشت. طرفدارها باید زمان بیشتری را برای انتشار اطلاعات موثق منتظر بمانند.

استودیو Eidos Montreal با اخراج ۹۷ کارمند به توسعه‌دهنده‌های دیگری نظیر New World Interactive، کریستال داینامیکس و Fishlabs ملحق می‌شود که با تعدیل نیرو مواجه شدند. صنعت بازی‌های ویدیویی شرایط سختی را پشت سر می‌گذارد و حتی توسعه‌دهنده‌هایی مثل استودیو Free Radical Design در خطر تعطیلی قرار دارند.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده