نویسنده: عرفان بدری
// سه شنبه, ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۳۰

بازی Suicide Squad امکان تجربه دوباره مأموریت‌های داستانی را فراهم می‌کند

بازیکن‌ها این امکان را خواهند داشت تا مأموریت‌های Suicide Squad: Kill the Justice League را پس از تکمیل کمپین بازی دوباره تجربه کنند.

روز گذشته بازی مورد انتظار Suicide Squad: Kill the Justice League برای دارندگان نسخه دیلاکس به‌شکل دسترسی زودهنگام قابل تجربه شد. بااین‌حال تنها ساعتی پس از عرضه، سرورهای بازی برای تعمیر و نگه‌داری از کار افتادند. حالا پس از این اتفاق استودیو راک‌استدی اعلام کرده است که بازیکن‌ها می‌توانند پس از تکمیل کمپین داستانی به‌سراغ تجربه دوباره مأموریت‌ها بروند و این ویژگی در زمان عرضه بازی دردسترس خواهد بود.

داراک براون، مدیر ارتباطات استودیو راک‌استدی اخیرا در پرسش‌وپاسخ با طرفدارها در انجمن ردیت اعلام کرد که مأموریت‌های داستانی بازی Suicide Squad: Kill the Justice League پس از پایان کمپین دوباره قابل تجربه خواهند بود. این بازی شامل پنج درجه سختی خواهد شد و هر چقدر که این مأموریت‌ها را در درجه سختی دشوارتری به اتمام برسانید، پاداش بیشتری دریافت خواهید کرد.

داراک براون همچنین تأیید کرد که محتوای Endgame بازی مثل مأموریت‌ها و باس‌ها به‌صورت تک‌نفره قابل تجربه خواهند یود. او همچنین درباره ویژگی Social Squad صحبت کرد که برای زمانی است که دوست یا دیگر اعضای جوخه شما آفلاین هستند. با استفاده از این ویژگی شخصیت فردی که آفلاین است، با استفاده از هوش مصنوعی کنترل خواهد شد. بااین‌حال درباره سیستم پاداش‌دهی این حالت اطلاعات دقیقی در دست نیست.

بازی Suicide Squad: Kill the Justice League در تاریخ ۲ فوریه (۱۳ بهمن) برای پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس منتشر خواهد شد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده