نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۹ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۴۶

زمان پخش State of Play جدید اعلام شد

شرکت سونی نهایتا از زمان پخش رویداد State of Play جدید رونمایی کرد که بیش از ۴۰ دقیقه خواهد بود.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت سونی پس از شایعه‌های فراوان نهایتا از زمان پخش رویداد State of Play جدید رونمایی کرده است. این رویداد رأس ساعت ۱:۳۰ پنج‌شنبه ۱۲ بهمن به‌وقت ایران برگزار خواهد شد و بیش از ۴۰ دقیقه خواهد بود. همان‌طور که شرکت سونی با انتشار توییت جدیدی تأیید کرد، جزئیات جدیدی در مورد بیش از ۱۵ بازی آتی ازجمله بازی Rise of the Ronin و بازی Stellar Blade ارائه خواهد شد.

طرفدارها می‌توانند منتظر انتشار اخباری از بازی‌های پلی استیشن 5 و پلی استیشن VR2 در رویداد State of Play پیش‌رو باشند که در سال ۲۰۲۴ و پس از آن عرضه می‌شوند. شایعه‌هایی از نمایش دث استرندینگ ۲ در این رویداد به گوش می‌رسد که احتمالا Death Stranding 2: On the Beach نام خواهد داشت. درعین‌حال احتمالا از بازی Concord استودیو Firewalk نیز به‌طور کامل رونمایی خواهد شد که سال گذشته معرفی شده بود.

شایعه‌ها حاکی از این است که سونی قصد نمایش بازی واقعیت مجازی Metro، نسخه پلی استیشن 5 و کامپیوتر بازی Until Dawn و بازی Sonic Generations را در رویداد استیت آو پلی جدید دارد. ظاهرا آثاری نظیر Final Fantasy 7 Rebirth، ریمیک Silent Hill 2 و Judas نیز به نمایش گذاشته می‌شوند. البته غیر از Rise of the Ronin و Stellar Blade حضور هیچ‌یک از این بازی‌ها در رویداد آتی تاکنون تأیید نشده است.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده