نویسنده: میلاد فاطمی
// دوشنبه, ۹ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۳۳

توسعه ریمیک بازی Final Fantasy 6 زمان زیادی نیاز دارد

براساس ادعای سازنده بازی Final Fantasy 7 Remake، توسعه نسخه ریمیک بازی Final Fantasy 6 یک پروژه سخت است و زمان لازم برای آن تقریبا دو برابر FF7 خواهد بود.

اگر از طرفداران بازی‌های نقش‌آفرینی باشید، به احتمال بسیار زیاد با مجموعه قدیمی و محبوب فاینال فانتزی آشنا هستید. یکی از نسخه‌های پرطرفدار این سری بازی Final Fantasy 6 است که در ابتدا سال ۱۹۹۴ برای کنسول SNES و با فاصله پنج سال برای پلی استیشن روانه بازار شد. سال گذشته هیروهیرو ساکاگوچی، خالق فاینال فانتزی، طی مصاحبه‌ای اعلام کرد که ساخت نسخه ریمیک بازی Final Fantasy 6 ممکن است پروسه بسیار سختی باشد؛ چراکه تبدیل یک اثر دو بعدی به یک بازی سه‌بعدی چالش‌های زیادی خواهد داشت.

حالا در جدیدترین اخبار بازی، به‌تازگی یوشینوری کیتاسه، سازنده بازی Final Fantasy 7 Remake به درخواست‌ها و علاقه شدید به ساخت نسخه ریمیک فاینال فانتزی 6 واکنش نشان داد. براساس صحبت‌های کیتاسه، برای توسعه نسخه ریمیک بازی Final Fantasy 7 حدود ۱۰ سال زمان صرف شد درحالی‌که چنانچه سران اسکوئر انیکس تصمیم بگیرند نسخه ریمیک بازی فاینال فانتزی 6 را تولید کنند حدود دو برابر زمان لازم است. یوشینوری کیتاسه دلیل این اتفاق را وسعت و تعداد کاراکترهای بیشتر بازی Final Fantasy 6 نسبت به FF7 اعلام کرد.

احتمالا اطلاع دارید که حدود دو سال پیش بود که بازی Final Fantasy Pixel Remaster که شامل نسخه‌های اول تا پنجم سری فاینال فانتزی بود برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، پی سی و نینتندو سوییچ در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت.

حال باید منتظر ماند و دید آیا قرار است مدیران استودیوی اسکوئر انیکس دست به توسعه نسخه ریمیک بازی Final Fantasy 6 بزنند یا این پروژه سخت رنگ واقعیت به خود نخواهد دید؟ لطفا چنانچه از طرفداران این سری هستید نظرات و پیش‌بینی‌های خود را با ما نیز به اشتراک بگذراید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده