// دوشنبه, ۹ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۵۲

در بازی Dragon’s Dogma 2 تنها یک فایل ذخیره خواهید داشت

در بازی Dragon’s Dogma 2 مثل نسخه قبلی امکان ذخیره تنها یک فایل وجود خواهد داشت.

با اینکه در هفته‌های پیش‌رو بازی‌های نقش‌آفرینی زیادی عرضه خواهند شد، اما همچنان توجهات زیادی پیرامون Dragon’s Dogma 2 وجود دارند. این دنباله بازی اکشن نقش‌آفرینی سال ۲۰۱۲ شرکت کپکام توسط هیده‌آکی ایتسونو کارگردانی می‌شود و جهانش چهار برابر بزرگ‌تر از نسخه اول است. اما متاسفانه در این بازی امکان ذخیره فایل‌های متعدد و بازگشت به آن‌ها در آینده وجود ندارد.

شعبه ژاپن رسانه IGN در پیش‌نمایش جدید خود نوشت: «تنها یک جای ذخیره در این بازی وجود دارد و ذخیره‌های خودکار و دستی از جای یکسان استفاده خواهند کرد.» ازآنجایی‌که بازی از قابلیت فست تراول بهره نمی‌برد، بیشتر روی غوطه‌وری تمرکز دارد و برخی محتوای جانبی و اختیاری آن توسط بسیاری‌از بازیکنان کشف نخواهند شد، می‌توان گفت این اثر با بازی‌های جهان‌باز مرسوم متفاوت است.

البته نسخه اول این بازی هم تنها یک جای ذخیره داشت. بازیکنان پی‌سی می‌توانستند با عوض کردن فایل ذخیره این محدودیت را دور بزنند، اما باید ببینیم این دنباله اجازه چنین کاری را می‌دهد یا خیر.

بازی Dragon’s Dogma 2 در روز ۳ فروردین ۱۴۰۳ (۲۲ مارس ۲۰۲۴) روی پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر عرضه خواهد شد. این ویدیوگیم اولین بازی ۷۰ دلاری کپکام خواهد بود و بازیکنان جدید سری هم می‌توانند به‌راحتی از آن لذت ببرند.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده