نویسنده: عرفان بدری
// دوشنبه, ۹ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۴۵

بازی جیمز باند با دو زاویه دوربین قابل تجربه خواهد بود

آگهی شغلی اخیر استودیو IO Interactive نشان می‌دهد که گیم‌پلی بازی جیمز باند احتمالا ترکیبی از اول-شخص و سوم-شخص خواهد بود.

استودیو آی‌او اینتراکتیو در سال ۲۰۲۰ اعلام کرد که توسعه بازی جیمز باند را با نام موقت Project 007 آغاز کرده است، اما جزئیات زیادی از این ویدیوگیم در دست نیست. اکنون آگهی شغلی اخیر استودیو IO Interactive ممکن است به یک‌سری جزئیات جالب و خاص درباره این بازی اشاره داشته باشد.

همان‌طور که رسانه Tech4Gamers گزارش داد، یک آگهی شغلی در وب‌سایت استودیو آی‌او اینتراکتیو برای سمت طراح مبارزه ارشد در Project 007 نشان می‌دهد که این بازی احتمالا به‌صورت همزمان دارای ویژگی‌های گیم‌پلی اول-شخص و سوم-شخص خواهد بود. با استناد به این آگهی، آی‌او اینتراکتیو به‌دنبال فردی است که در ایجاد سناریوهای مبارزه‌ای برای بازی‌های اکشن-ماجراجویی در حالت سوم-شخص (یا اول-شخص) تجربه داشته باشد.

میزان استفاده از گیم‌پلی اول-شخص و سوم-شخص در بازی جیمز باند موضوعی است که این آگهی شغلی به‌طور واضح در مورد آن شفاف‌سازی نمی‌کند. تصور بر این است که یک بازی براساس جیمز باند اصولا از زاویه دوربین سوم-شخص استفاده خواهد کرد؛ هرچند بازی‌های اول-شخص زیادی از جیمز باند منتشر شده است. با اینکه این زاویه دوربین معمولا در بازی‌های آی‌او اینتراکتیو مشاهده می‌شود، این استودیو گاهی اوقات به‌سراغ گیم‌پلی اول-شخص در بازی‌های مثل Hitman 3 VR یا گزینه اول‌شخص بازی Hitman: Blood Money رفته است.

آگهی‌های شغلی گذشته نیز به سایر جزئیات احتمالی پروژه ۰۰۷ ازجمله صحنه‌های ‌متمرکز بر کاراکتر با گفتگوهای قابل‌توجه، داستان‌گویی سندباکس مشابه بازی‌های Hitman و موارد دیگر اشاره دارند. همچنین استودیو آی‌او اینتراکتیو اعلام کرده است که این بازی سرآغاز داستان جیمز باند را روایت خواهد کرد و احتمالا آغازگر یک سه‌گانه باشد.

به‌نظر می‌رسد که زمان زیادی تا نمایش بازی جیمز باند باقی مانده است. استودیو توسعه‌دهنده Project 007 در سال ۲۰۲۲ اعلام کرد که این بازی مورد انتظار حداقل تا آوریل ۲۰۲۵ (فروردین یا اردیبهشت ۱۴۰۴) منتشر نخواهد شد. بازی Hitman 3 آخرین محصول این استودیو بود که هم‌اکنون ازطریق پلتفرم‌های کامپیوتر، نینتندو سوییچ، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس قابل تجربه است. این توسعه‌دهنده درکنار Project 007 روی یک بازی فانتزی معرفی‌نشده نیز کار می‌کند که اطلاعات زیادی از آن در دست نیست.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده