نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۹ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۰۰

رکوردشکنی بازی Like a Dragon: Infinite Wealth ادامه دارد

پیش فروش بازی Like a Dragon: Infinite Wealth بیش از هر یک از نسخه‌های مجموعه یاکوزا بوده است.

استودیو Ryu Ga Gotoku پیش از عرضه Like a Dragon: Infinite Wealth به‌وضوح بیان کرد که این بازی بزرگ‌ترین و جاه‌طلبانه‌ترین پروژه آن‌ها تا به امروز خواهد بود. اکنون به‌نظر می‌رسد که این بازی بلافاصله پس از انتشار به موفقیتی دست پیدا کرده است که سازنده‌ها انتظارش را داشتند. این بازی نه‌تنها با تحسین گسترده منتقدها و گیمرها مواجه شد، بلکه با دستیابی به ۳۴ هزار و ۳۴۴ بازیکن همزمان در استیم بزرگ‌ترین عرضه تاریخ مجموعه را رقم زد.

اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که رکوردشکنی بازی Like a Dragon: Infinite Wealth کماکان ادامه دارد. ماسایوشی یوکویاما، رئیس استودیو Ryu Ga Gotoku در گفت‌وگو با رسانه 4Gamer اعلام کرد که پیش فروش این بازی اکشن نقش‌آفرینی بیش از هر یک از بازی‌های مجموعه یاکوزا (Like a Dragon) بوده است.

ماسایوشی یوکویاما گفت: «ما به‌خصوص در ژاپن عملکرد خوبی داریم. امروزه هم نسخه فیزیکی و هم نسخه دیجیتالی دردسترس قرار می‌گیرند؛ بنابراین مقایسه اعداد و ارقام با نسخه‌های قبلی دشوار است. بااین‌حال پیش فروش نسخه فیزیکی [بازی Like a Dragon: Infinite Wealth] بیش از هر یک از نسخه‌های مجموعه بوده است.»

بازی Like a Dragon: Infinite Wealth در تاریخ ۶ بهمن ۱۴۰۲ (۲۶ ژانویه ۲۰۲۴) برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و کامپیوتر منتشر شد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده