نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۹ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۱۵

تکن ۸ از نظر تعداد کاربر همزمان روی دست تکن ۷ بلند شد

اوج تعداد کاربرهای همزمان بازی Tekken 8 در زمان عرضه در استیم بیش از دو برابر بیشترین تعداد بازیکن همزمان Tekken 7 بوده است.

با اینکه بسیاری از افراد انتظار سال کم فروغی در زمینه انتشار بازی‌ها را داشتند، در ماه ژانویه ۲۰۲۴ بازی‌های خوبی روانه بازار شد. هفته گذشته بازی Tekken 8 دردسترس بازیکن‌ها قرار گرفت و با تحسین منتقدها روبه‌رو شد. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که این تحسین گسترده در تعداد کاربرهای تکن ۸ نیز نمود پیدا کرده است.

با استناد به وب‌سایت SteamDB، اوج تعداد کاربرهای همزمان بازی Tekken 8 در زمان عرضه به حدود ۵۰ هزار نفر (به‌طور دقیق‌تر ۴۹ هزار و ۹۷۷ بازیکن)  در پلتفرم استیم رسید. این تعداد بیش از دو برابر بیشترین تعداد کاربر همزمان بازی Tekken 7 است؛ چراکه بیشترین تعداد بازیکن‌های همزمان بازی تکن ۷ به ۱۸ هزار و ۹۶۶ نفر رسیده بود.

شرکت بندای نامکو در طول سال ۲۰۲۴ چهار مبارز را در قالب بسته‌های الحاقی جدیدی برای بازی Tekken 8 منتشر می‌کند. اولین کاراکتر ادی گوردو خواهد بود که در بهار سال جاری دردسترس گیمرها قرار می‌گیرد. طرفدارها برای سه کاراکتر دیگر باید مدت بیشتری را منتظر بمانند؛ زیرا این مبارزها در تابستان، پاییز و زمستان از راه خواهند رسید.

بازی Tekken 8 در پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر قابل تجربه است.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده