نویسنده: عرفان بدری
// دوشنبه, ۹ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۳۰

منتظر بازی سوپرمن نباشید

شرکت برادران وارنر دیسکاوری تأیید کرد که هیچ‌یک از استودیوهای آن‌ها روی بازی سوپرمن کار نمی‌کنند.

سوپرمن یکی از معروف‌ترین شخصیت‌های تمام تاریخ کتاب‌های کمیک است. میراث این ابرقهرمان در طول سال‌ها با داستان‌ها و اقتباس‌های مختلف به انواع رسانه‌های سرگرمی ازجمله فیلم‌ها و بازی‌ها گسترش یافته است، اما درحالی‌که مجموعه بازی‌های Batman Arkham به‌عنوان یک انقلاب برای شخصیت بتمن در دنیای بازی‌های ویدیویی در نظر گرفته می‌شود، هنوز سوپرمن به چنین نقطه‌ای نرسیده است و به‌نظر هم نمی‌رسد که قرار باشد به این زودی‌ها بازی جدیدی دریافت کند؛ زیرا برادران وارنر برای ساخت هیچ بازی سوپرمنی برنامه ندارد.

با اینکه از مدت‌ها پیش شایعه‌های مختلفی درباره ساخت یک بازی ویدیویی براساس شخصیت سوپرمن منتشر می‌شوند، جی‌بی پرتی، مدیر اجرایی بخش جهانی استریم و بازی‌های شرکت برادران وارنر دیسکاوری در یک مصاحبه جدید با رسانه ورایتی درباره استودیوهای بازی‌سازی این شرکت و بازی‌های آن‌ها صحبت کرد. او اظهار داشت که شرکت آن‌ها در گذشته رابطه نزدیکی با بخش بازی‌ها نداشت و آن‌ها هیچ‌وقت استودیویی را مجبور نمی‌کردند که براساس شخصیت بازی بسازد؛ بنابراین ساخت یک فیلم سینمایی از یک شخصیت، تولید بازی او را تضمین نمی‌کند.

با اینکه فیلم سوپرمن در دست تولید است، طرفدارها فعلا باید فکر تجربه بازی جدیدی براساس این ابرقهرمان را از سرشان بیرون کنند

جی‌بی پرتی تأیید کرد که آن‌ها روی فیلم سوپرمن کار می‌کنند، اما برنامه‌ای برای ساخت بازی این شخصیت ندارند. تیم آن‌ها می‌خواهد روی بازی‌هایی تمرکز کند که برای طرفدارها منطقی باشد؛ بنابراین فعلا برنامه‌ای برای ساخت بازی سوپرمن وجود ندارد.

مدتی پیش یک بیانیه از سوی شرکت برادران وارنر منتشر شد که از ساخت یک بازی مشابه Hogwarts Legacy با محوریت سوپرمن خبر می‌داد. بااین‌حال با فاصله نه‌چندان زیادی اعلام شد که این بیانیه تنها به دیدگاه کلی این شرکت اشاره داشت و چنین اثری در حال توسعه قرار ندارد.

بازی Superman Returns آخرین اثری است که در آن سوپرمن شخصیت اصلی بود. این بازی در سال ۲۰۰۶ برای پلتفرم‌های Nintendo DS، پلی استیشن 2، ایکس باکس 360 و ایکس باکس منتشر شد. همچنین بازی Injustice 2، بازی Lego DC Super-Villains، بازی Suicide Squad: Kill the Justice League و بازی Multiversus جزو مهم‌ترین بازی‌های چند سال اخیر بودند که سوپرمن در آن‌ها حضور داشته است.


منبع Tech4Gamers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده