// یکشنبه, ۸ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۰۰

بازی جیمز باند استانداردهای انیمیشن‌سازی را جابه‌جا می‌کند

انیماتور ارشد شرکت IO Interactive ادعا کرد که انیمیشن‌های گیم‌پلی بازی جدید جیمز باند بی‌بدیل خواهند بود.

به‌نظر می‌رسد که بازی جدید جیمز باند یا Project 007 مرز‌های انیمیشن‌سازی در ویدیوگیم را جا‌به‌جا خواهد کرد. جیمز باند پس از ۵۰ سال هنوز طرفدارهای زیادی دارد. این کاراکتر با داشتن ۲۵ فیلم و حضور در صنعت‌های متفاوت مانند ادبیات و ویدیوگیم حسابی در دل طرفدارها جا باز کرده است.

علاوه‌بر فیلم‌های اکشن دوست‌داشتنی، بازی‌های خوبی مانند Goldeneye و 007 Nightfire نیز براساس جیمز باند ساخته شده است که توجه بسیاری از گیمرها را جلب کردند. البته نزدیک به یک دهه است که بازی جدیدی از این شخصیت ساخته نشده و نسل هشتم صنعت ویدیوگیم بدون هیچ اثری از جیمز باند گذر کرده است.

انیماتور ارشد IO Interactive می‌گوید که بازی جیمز باند مرزهای انیمیشن‌سازی را جابه‌جا می‌کند

استودیو IO Interactive، سازنده مجموعه بازی‌های Hitman بیش از سه سال پیش اعلام کرد که روی بازی جدیدی از جیمز باند کار می‌کند. هنوز جزئیات زیادی از پروژه 007 در دست نیست، اما ظاهرا داستانی بدیع خواهد داشت و جیمز باند جدیدی را به تصویر می‌کشد. جدیدترین آگهی شغلی IO Interactive نشان می‌دهد که این استودیو قصد انجام کارهای شگفت‌انگیزی را دارد.

جاشوا اندرو گلیوز، انیماتور گیم‌پلی ارشد آی‌او اینتراکتیو در پست مربوط‌به استخدام این استودیو ذکر کرد که می‌خواهند «انیمیشن گیم‌پلی بازی را به مرزی ببرند که هیچ‌کس مشابه آن را ندیده است.» هنوز مشخص نیست که این ادعا به چه معنا است، اما در هر صورت می‌‌توان انتظار یک اثر سوم-شخص جذاب را از آن‌ها داشت.

جیمز باند بازی‌هایی با دوربین اول و سوم-شخص داشته است، اما باتوجه‌به سابقه کاری آی‌او اینتراکتیو بعید است که دوربین دیگری جز سوم-شخص برای پروژه 007 انتخاب شود. جاشوا اندرو گلیوز خاطرنشان کرد که آن‌ها به‌سراغ متحرک‌سازی باند خواهند رفت و  با اینکه در آثار شوتر اول-شخص نیز به متحرک‌سازی اجزایی مانند دست نیاز است، اظهارات اخیر درباره ارائه انیمیشن‌های بی‌بدیل بیشتر برای یک بازی اکشن سوم-شخص معنا و مفهوم پیدا می‌کند.


منبع ComicBook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده