نویسنده: محسن وزیری
// چهار شنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۳۰

اندرو هاوس، رئیس پلی‌استیشن: E3 امسال نمایشی هیجان‌انگیز خواهد بود

رئیس بخش سرگرمی‌های سونی اخیراً در صبحت‌های خود در جلسه‌ی سرمایه‌گذاران دیجیتالی، در مورد انتظاراتش از مراسم E3 امسال صحبت کرده و به ظرفیت پلی‌استیشن4 برای اجرای بازی‌ها اشاره کرده است. با گفته‌های او در ادامه همراه زومجی باشید.

در آن همایش از هاوس سوال شد که آیا برای E3 هیجان‌زده است یا خیر و در مورد بزرگ‌ترین مراسم بازی‌های ویدیویی سال چه نظری دارد. او در این‌باره گفت:

فکر می‌کنم E3 امسال نمایشی شگفت‌انگیز خواهد بود. عقیده دارم این مراسم جایی خواهد بود که می‌بینیم نسل بعدی سخت‌افزارها بالاخره شروع به ارائه‌ی محتوا و تجربه‌های عالی می‌کنند که اگر نگوییم از تمام ظرفیت پلتفرم، بلکه از ظرفیت بسیار بیشتری استفاده خواهند کرد که تا پیش از این تجربه‌ی آن را نداشتیم.

او صحبت‌های خود را با اشاره به بازی‌ها اینگونه ادامه می‌دهد:

فکر می‌کنم هم‌اکنون بازی‌هایی را می‌بینیم که به تجربه‌هایی بزرگ‌تر تبدیل می‌شوند، این روند تغییری نکرده‌ است. در این زمینه بازی انحصاری Bloodborne را مثال می‌زنم. من در حال خواندن چند بررسی از این بازی در رسانه‌ها بودم که دیدم بعضی از آن‌ها، از این بازی به عنوان «اولین بازی شایسته‌ی نسل بعد» یاد کرده‌اند. من واقعاً امیدوارم که باز هم از این دست تجربه‌های در حال ظهور در E3 ببینم.

زمان زیادی تا بزرگ‌ترین رویداد بازی‌های سال نمانده و انتظارات هم از دومین E3 بعد از شروع نسل هشتم بسیار بالا است. سونی در مراسم Gamescome امسال حضور نخواهد داشت و بعد از E3، در «هفته‌ی بازی پاریس» شرکت خواهد کرد که مهر ماه برگزار خواهد شد. آن‌ها این فرصت را دارند که اواخر خرداد تقریباً هرچه دارند رو کنند و حضوری قوی داشته باشند.

E3 سال جاری، از ۲۶ تا ۲۸ خرداد ماه برگزار می‌شود. در طول نمایشگاه E3 با زومجی و پوشش کامل این همایش همراه باشید.

منبع: DualShockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده