// شنبه, ۷ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۴۵

بازی The Last of Us Part 2 قرار بود پایان متفاوتی داشته باشد

نیل دراکمن می‌گوید که در ابتدا پایان کاملا متفاوتی برای بازی The Last of Us Part 2 در نظر گرفته شده بود.

در نسخه ریمستر The Last of Us Part II قابلیتی وجود دارد که سازنده‌ها حین تجربه بازی به‌تشریح رویدادها، رازها و جزئیات ساخت بازی می‌پردازند. نیل دراکمن، کارگردان بازی لست آو آس پارت ۲، طی تفسیر رویدادها گفت که در ابتدا قرار بود نسخه دوم این مجموعه پایان کاملا متفاوتی داشته باشد.

هشدار اسپویل: ادامه مطلب پایان داستان بازی The Last of Us Part II را فاش می‌کند

.

.

جوئل مشغول نواختن گیتار در بازی The Last of Us Part 2

نیل دراکمن توضیح داد که در ابتدا قرار بود الی با کشتن و خفه‌کردن ابی انتقامش را بگیرد، اما درعوض تصمیم بر آن شد که الی با صرف‌نظر از انتقام خود به ابی رحم کند تا او بتواند باری دیگر درکنار لو به جست‌وجوی اعضای گروه فایرفلایز بپردازد. دراکمن در ادامه گفت که صحنه‌های بازی درنهایت به‌درستی چیده شدند؛ چراکه «جول هرگز نمی‌خواست که الی جان ابی را بگیرد.» مرگ جول به‌‌دلیل کشتن افراد بی‌گناه در مسیر خود اجتناب‌‌ناپذیر بود. او این عاقبت را پذیرفته بود و دوست نداشت که الی به‌چنین سرنوشتی دچار شود.

با‌ درنظرگرفتن وقایع داستان، پایان‌بندی نهایی بازی منطقی‌تر به‌نظر می‌رسد. در شرایطی که ابی می‌توانست الی را با گرفتن جان دینا به سزای اعمالش برساند، با صحبت‌های لو در مورد اشتباه‌بودن این تصمیم به او رحم و از کشتنش صرف‌نظر می‌کند. ابی درعوض به الی دستور می‌دهد که آن‌جا را ترک کند و می‌گوید که دیگر نمی‌خواهد چشمش به چشم او بیفتد. پس از اتفاقات اولیه و کشتن جول، ابی با اتخاذ این تصمیم درنهایت یک عمل انسانی را انجام داد و تغییر مسیر داد.

مجاب‌کردن الی به تکرار چنین روندی در گرفتن تصمیم‌ها و درنهایت گذشتن از جان ابی، تأثیر عمیق‌تری نسبت‌به کشتن او داشت. درهرصورت الی چه جان ابی را بگیرد یا نگیرد، در درجه اول با تعقیب‌کردن او همه چیز خود را از دست داد و هیچ راه بازگشتی باقی نگذاشت.


منبع InsiderGaming
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده