نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۷ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۵۵

دمو رایگان بازی UNITED 1944 منتشر شد

استودیو اسپانیایی نواراما از انتشار نسخه دمو کاملا رایگان بازی UNITED 1944 و به‌روزرسانی جدیدی خبر داد.

در میان جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو اسپانیایی نواراما از انتشار دمو چندنفره کاملا رایگان بازی UNITED 1944 خبر داده است. این بازی شوتر در تاریخ ۲۱ آذر ۱۴۰۲ (۱۲ دسامبر ۲۰۲۳) دردسترس کاربران کامپیوتر (در بستر استیم) قرار گرفت و با استقبال خوبی مواجه شد. نسخه آزمایشی به‌گونه‌ای طراحی شده است که به بازیکن‌ها اجازه می‌دهد تا از محتوای اصلی بازی لذت ببرند، با کاربران نسخه کامل همراه شوند و درصورت تمایل بازی را خریداری کنند.

نسخه دمو بازی UNITED 1944 شامل تمام نقشه‌ها و حالت‌های موجود در نسخه اصلی است. گیمرها در این نسخه می‌توانند از سلاح‌ها و پوشش‌های مقدماتی استفاده کنند، به شرکت در رقابت‌ها بپردازند، به‌سراغ جمع‌آوری پلاک هویت سربازها بروند و پیشرفت کنند. اگر تصمیم به خریداری نسخه کامل بگیرید، تمام پاداش‌های شما منتقل خواهند شد.

فارغ از این موارد، استودیو Novarama اعلام کرد که به‌روزرسانی بزرگی را برای بازی UNITED 1944 منتشر کرده است. این آپدیت برخی از ویژگی‌های پرتقاضای طرفدارها ازجمله سیستم اتحاد در حالت Survivor Game، کارت نمایه برای نمایش پیشرفت گیمرها، عناوین و مدال‌ها، ژست پروفایل و تعداد زیادی لوازم تزئینی سلاح را به بازی اضافه می‌کند.

دانلود ویدیو از آپارات


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده