نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۷ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۰۰

مورتال کامبت ۱ سه میلیون نسخه فروخته است

دیوید زاسلاو، مدیرعامل برادران وارنر دیسکاوری اعلام کرد که بازی Mortal Kombat 1 سه میلیون نسخه فروش داشته است.

در ماه نوامبر ۲۰۲۳ گزارش شد که بازی Mortal Kombat 1 استودیو ندررلم تقریبا سه میلیون نسخه فروش داشته است. اکنون در میان جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که دیوید زاسلاو، مدیرعامل شرکت Warner Bros. Discovery به رسانه ورایتی اعلام کرد که فروش بازی مورتال کامبت ۱ به این میزان رسیده است. این دنباله در ماه سپتامبر ۲۰۲۳ برای ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 5، نینتندو سوییچ و کامپیوتر عرضه شد.

دیوید زاسلاو خاطر نشان کرد که مورتال کامبت یکی از چهار مجموعه‌ای است که برادران وارنر یک میلیارد دلار ارزش‌گذاری می‌کند و سه مجموعه دیگر شامل هری پاتر، Game of Thrones و DC می‌شود. بازی Mortal Kombat 1 به‌عنوان یک ریبوت در عصر نو جریان دارد که لیو کانگ، خدای آتش مبارزانی نظیر ریدن و کونگ لائو را برای شرکت در مسابقات تعلیم می‌دهد. البته نیروهای تاریک دست به کار می‌شوند و دیری نمی‌گذرد که دوباره درگیری آغاز می‌شود.

با اینکه Mortal Kombat 1 به موفقیت‌هایی دست یافت، به‌خاطر وجود باگ‌های متعدد، پورت افتضاح نینتندو سوییچ (که تاکنون بهبودهای زیادی داشته است) و نحوه درآمدزایی مورد انتقاد گسترده بازیکن‌ها قرار گرفته است. خاملیون اخیرا به‌عنوان مبارز کامئو به بازی اضافه شد و پشتیبانی از ویژگی کراس-پلتفرم در ماه فوریه از راه می‌رسد. مدتی قبل اد بون، یکی از خالقان مجموعه تأیید کرد که بسته الحاقی داستانی مورتال کامبت ۱ در دست ساخت است.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده