نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۷ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۰۰

فروش جادویی بازی Hogwarts Legacy ادامه دارد

دیوید زاسلاو، مدیرعامل برادران وارنر دیسکاوری از فروش بیش از ۲۴ میلیون نسخه از بازی Hogwarts Legacy خبر داد.

بر کسی پوشیده نیست که بازی Hogwarts Legacy پس از تبدیل به پرفروش‌ترین بازی مناطق آمریکا و انگلستان در سال ۲۰۲۳ سود زیادی را نصیب شرکت برادران وارنر کرده است. هاگوارتز لگسی در سال گذشته توانست بالغ‌بر ۲۲ میلیون نسخه فروش داشته باشد و دیوید زاسلاو، مدیرعامل شرکت Warner Bros. Discovery نیز اخیرا به رسانه Variety اعلام کرد که درحال‌حاضر فروش این بازی اکشن نقش‌آفرینی از مرز ۲۴ میلیون نسخه عبور کرده است.

عبور میزان فروش Hogwarts Legacy از ۲۴ میلیون نسخه به این معنا است که این بازی در چند هفته گذشته دو میلیون نسخه دیگر در تمام پلتفرم‌ها فروخته است. با اینکه ساخت دنباله هاگوارتز لگسی توسط شرکت برادران وارنر و استودیو آوالانچ سافتور رسما تأیید نشده است، دیوید حداد، رئیس WB Games می‌گوید که «یک‌سری آثار دیگر» مرتبط‌با مجموعه هری پاتر در دست توسعه قرار دارند که معرفی آن‌ها به زمان دیگری موکول شده است.

محتوای انحصاری Hogwarts Legacy برای پلی استیشن در اواخر تابستان سال جاری به سایر نسخه‌های بازی راه خواهند یافت. طرفدارها باید منتظر انتشار به‌روزرسانی‌های جدیدی برای بازی باشند که جزئیات بیشتری از آن‌ها در ماه‌های آتی به اشتراک گذاشته می‌شود. بازی هاگوارتز لگسی درحال‌حاضر در ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، نینتندو سوییچ و کامپیوتر قابل تجربه است.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده