نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۷ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۱۵

بازی Palworld ایکس باکس گیم پس را به سلطه درآورد

بازی Palworld استودیو Pocketpair به محبوب‌ترین بازی سرویس اشتراکی ایکس باکس گیم پس تبدیل شد.

موفقیت‌های چشم‌گیر بازی Palworld استودیو Pocketpair کماکان ادامه دارد و اکنون در میان جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که این ویدیوگیم به محبوب‌ترین بازی سرویس اشتراکی ایکس باکس گیم پس تبدیل شده است.

بازی Palworld تاکنون رکوردهای زیادی در زمینه تعداد بازیکن همزمان شکسنه است و درحال‌حاضر محبوب‌ترین بازی استیم به‌حساب می‌آید. این بازی که با نام پوکمون با تفنگ (Pokemon with Guns) نیز شناخته می‌شود، از زمان عرضه به‌شکل Early-Access در هفته گذشته بیش از هشت میلیون نسخه در استیم فروش داشته است.

همان‌طور که تام وارن از رسانه The Verge گزارش داد، اکنون بازی Palworld محبوب‌ترین بازی سرویس Xbox Game Pass است و آثار پرطرفداری نظیر بازی Minecraft، بازی Assassin's Creed Valhalla، بازی UFC4، بازی Resident Evil 4 و بازی Starfield را پشت سر گذاشته است. این دستاورد بزرگی برای جدیدترین محصول استودیو پاکت‌پیر به‌حساب می‌آید و باید دید که موفقیت‌های پال‌ورلد در زمینه تجاری و شمار بازیکن‌ها تا کجا ادامه می‌یابد.

بازی Palworld درحال‌حاضر به‌شکل Early-Access روی استیم و ایکس باکس گیم پس قابل تجربه است. شرکت پوکمون اخیرا با انتشار یک بیانیه از تحقیق و بررسی برای یافتن نقض حق مالکیت معنوی پوکمون‌ها خبر داد.


منبع Wccftech
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده