نویسنده: حسن اکرامی
// جمعه, ۶ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۵۵

تریلر بازی Suicide Squad بر نمایش محتواهای نسخه دیلاکس تمرکز دارد

استودیو راک‌استدی با پخش تریلر جدیدی از بازی Suicide Squad: Kill the Justice League محتویات نسخه دیلاکس را به نمایش درآورد.

بسیاری از طرفدارهای بازی‌های ابرقهرمانی و دنیای دی‌سی منتظر تجربه جدیدترین ساخته استودیو Rocksteady هستند. بازی Suicide Squad: Kill the Justice League در تاریخ ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ (۲ فوریه ۲۰۲۴) روی کامپیوتر، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس منتشر می‌شود. با‌این‌حال بازیکن‌هایی که نسخه دیلاکس را با قیمت ۹۹.۹۹ دلار خریداری می‌کنند، می‌توانند سه روز زودتر تجربه خود را شروع کنند.

اکنون استودیو راک‌استدی تریلر اکشن و نفس‌گیری از بازی Suicide Squad: Kill the Justice League را پخش کرده است تا محتوای بیشتری از نسخه دیلاکس را نمایش دهد. نسخه دیلاکس دو مجموعه لباس منحصربه‌فرد را در اختیار بازیکن‌ها قرار می‌دهد. مجموعه اول با عنوان Squad’s Classic Outfits شامل لباس‌های کلاسیک اعضای جوخه انتحار است و سری دوم با نام Justice League Outfits لباس‌های زن شگفت‌انگیز برای هارلی کوئین، رد هود برای ددشات، سوپرمن برای کینگ شارک و فلش برای کاپیتان بومرنگ را دردسترس قرار می‌دهد.

خریدارهای نسخه دیلاکس سه سلاح Black Mask Notorious را نیز دریافت می‌کنند که با تجهیزات سایر کاراکترهای شرور بازی ازجمله ست Bane’s Rage هماهنگ می‌شوند. اگر این محتویات کافی نیست، راک‌استدی عروسک‌های آویز سری Squad Golds Weapon Dolls را برای شخصی‌سازی سلاح‌ها، مجموعه No Shade Color Swatches و یک توکن بتل‌پس پریمیوم را برای دارندگان نسخه دیلاکس تدارک دیده است. شروع فصل اول بازی در ماه مارس تأیید شده است و کاراکتر جوکر به‌عنوان یک شخصیت قابل کنترل به بازی اضافه خواهد شد.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده