نویسنده: حسن اکرامی
// جمعه, ۶ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۴۵

تریلر بازی Banishers: Ghosts of New Eden؛ مواجهه با تهدیدهای هراس‌انگیز

شرکت دونت‌ناد تریلر داستانی جدیدی از Banishers: Ghosts of New Eden را پخش کرد که تهدیدهای هراس‌انگیز بازی را نشان می‌دهد.

شرکت دونت ناد کماکان به ارائه جزئیات و نمایش بخش‌های مختلف بازی Banishers: Ghosts of New Eden ادامه می‌دهد تا بازیکن‌ها بیشتر با این اثر اکشن نقش‌آفرینی آشنا شوند. هسته اصلی داستان روی کشمکش‌های زوجی عاشق به نام‌های آنته‌آ و رد تمرکز دارد و از جایی آغاز می‌شود که آنته‌آ در یک حادثه کابوس‌وار جانش را از دست می‌دهد.

با‌این‌وجود آنته‌آ نه‌تنها از روایت خارج نمی‌شود بلکه به‌شکل یک روح با قدرت‌هایی ماورایی درکنار همسرش باقی می‌ماند تا به او در ماجراجویی پیش‌رو کمک کند. همین موضوع علاوه‌بر افزودن سیستم‌های جذاب به گیم‌پلی، در داستان اهمیت ویژه‌ای دارد؛ چراکه بازیکن باید تصمیم بگیرد برای احیای آنته‌آ ، سوگند تبعیدشده‌ها را نادیده بگیرد و افراد زنده را قربانی کند یا به ماجراجویی خود در New Eden تا رسیدن به هدف ادامه دهد و آنته‌آ را از دست بدهد. بااین‌حال چیزهای بیشتری در دنیای New Eden در حال وقوع است و ظاهرا مرز میان دنیای زنده‌ها و مُرده‌ها در حال فروپاشی است.

هنگامی که بازیکن‌ها در دنیای Banishers: Ghosts of New Eden سفر می‌کنند، با شخصیت‌های مختلفی مواجه خواهند شد که هرکدام نیاز به کمکی منحصربه‌فرد دارند. تصمیم بازیکن در یاری‌رساندن به این شخصیت‌ها می‌تواند نتیجه و پایان‌بندی‌های مختلفی داشته باشد. علاوه‌براین انواع دشمنان و باس‌های گوناگون در محیط مخفی هستند تا بازیکن‌های کاوش‌گر را به چالش بکشند.

بازی Banishers: Ghosts of New Eden در تاریخ ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ (۱۳ فوریه ۲۰۲۴) روی کامپیوتر، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه می‌شود.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده