نویسنده: عرفان بدری
// جمعه, ۶ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۱۵

زمان انتشار نسخه کامپیوتر Horizon Forbidden West اعلام شد

تاریخ انتشار Horizon Forbidden West برای کامپیوتر اعلام شد و اکنون می‌دانیم که این نسخه تا کمتر از دو ماه دیگر به‌دست گیمرها می‌رسد.

همان‌طور که در ماه سپتامبر ۲۰۲۳ اعلام شد، بازی Horizon Forbidden West: Complete Edition محصول انحصاری بعدی سونی خواهد بود که راهی پلتفرم کامپیوتر خواهد شد. حالا رسما اعلام شده است که این نسخه که شامل بازی اصلی و بسته الحاقی Burning Shores می‌شود، در تاریخ ۲ فروردین ۱۴۰۳ (۲۱ مارس ۲۰۲۴) ازطریق فروشگاه‌های دیجیتالی استیم و اپیک گیمز دردسترس بازیکن‌ها قرار خواهد گرفت.

ظاهرا بازی Horizon Forbidden West: Complete Edition توسط دو استودیو گوریلا گیمز و Nixxes Software برای کامپیوتر پورت شده است. این بازی یک‌سری ویژگی مختص کامپیوتر دارد و نسبت‌به نسخه‌های کنسولی با مزیت‌هایی همراه خواهد بود. نسخه کامپیوتر هورایزن فوربیدن وست از مانیتورهای فوق عریض، نرخ فریم نامحدود و ویژگی‌های NVIDIA DLSS 3 ،AMD FSR و Intel XeSS برای بهبود عملکرد و رزولوشن پشتیبانی خواهد کرد.

این بازی نه‌تنها از مانیتورهای با نسبت ۲۱:۹ و ۳۲:۹ پشتیبانی می‌کند، بلکه در مانیتورهای با نسبت ۴۸:۹ نیز قابل تجربه خواهد بود. درکنار این موارد، بازی از فناوری‌های NVIDIA DLAA و DirectStorage برای بارگذاری سریع نیز استفاده خواهد کرد. شما همچنین می‌توانید در ادامه تریلر جدید بازی Horizon Forbidden West: Complete Edition را مشاهده کنید که روی نمایش ویژگی‌های مختص نسخه کامپیوتر تمرکز دارد،:

دانلود ویدیو از آپارات

با پیش‌خرید نسخه کامپیوتر بازی Horizon Forbidden West: Complete Edition جوایز زیر را دریافت خواهید کرد:

  • لباس و کمان Blacktide (فقط با پیش‌خرید قابل دریافت است)
  • لباس Nora Legacy و نیزه Nora (فقط با اتصال اکانت استیم به پلی استیشن نتورک قابل دریافت است)
  • دو لباس ویژه (Carja Behemoth Elite و Nora Thunder Elite)
  • دو اسلحه ویژه (کمان Carja Behemoth Short و قلاب Nora Thunder)
  • بسته منابع درون بازی شامل مهمات، معجون و بسته‌های سفر
  • Apex Clawstrider Machine Strike Piece درون بازی
  • قابلیت انحصاری نقاشی چهره و ژست‌ها در Photo Mode

هنوز سیستم مورد نیاز بازی Horizon Forbidden West: Complete Edition مشخص نشده است، اما سازنده‌ها اعلام کرده‌اند که در هفته‌های آینده از مشخصات سخت‌افزاری مورد نیاز برای اجرای این ویدیوگیم رونمایی خواهند کرد. نسخه کامپیوتر بازی با قیمت ۶۰ دلار عرضه خواهد شد. شما هم‌اکنون می‌توانید ازطریق کنسول‌های پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 بازی Horizon Forbidden West را تجربه کنید.


منبع Push Square
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده