نویسنده: عرفان بدری
// پنجشنبه, ۵ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۵۶

ریمستر بازی The Last of Us Part 2 شروع خوبی در بریتانیا داشته است

بازی The Last of Us Part II Remastered فروش بهتری در مقایسه با ریمیک بازی اول در بریتانیا تجربه کرده است.

با انتشار بازی The Last of Us Part II Remastered، اکنون امکان تجربه نسخه نسل نهمی هر دو نسخه این مجموعه تحسین‌شده استودیوی ناتی داگ روی کنسول پلی استیشن 5 وجود دارد. همچنین سریال The Last of Us این مجموعه را به مخاطبان جدیدی معرفی کرد و مخاطبان آن ممکن است علاقه داشته باشند زمان بیشتری را در دنیای The Last of Us سپری کنند و در نتیجه برای تجربه بازی‌ها یک کنسول پلی استیشن 5 خریداری می‌کنند.

حالا به‌تازگی کریستوفر درینگ از رسانه GamesIndustry.Biz ازطریق حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس از موفقیت مالی بازی The Last of Us Part II Remastered در انگلستان خبر داده است. اینطور که او می‌گوید، این ریمستر دو برابر بیشتر از ریمیک نسخه اول که The Last of Us Part I نام داشت، فروش داشته است. کریستوفر درنگ در حساب ایکس خود نوشت: «فروش Last of Us Part 2 در بریتانیا بیشتر از دو برابر فروش Part 1 است. این یک نتیجه قوی است.»

چهره برافروخته الی در بازی The Last of Us Part 2 Remastered

البته باید در نظر داشت که بازی The Last of Us Part II Remastered در حالی فروش بیشتری از بازی The Last of Us Part I دارد که شرایط برابری با آن ندارد. بازی The Last of Us Part I با قیمت ۷۰ دلار به بازار عرضه شد، اما برای خرید بازی The Last of Us Part II Remastered نیاز به پرداخت ۵۰ دلار دارید که نسبت به ریمیک نسخه اول ۲۰ دلار کمتر است. علاوه‌براین، در صورتی که قبلا بازی The Last of Us Part 2 را برای پلی استیشن 4 خریداری کرده باشید، می‌توانید با پرداخت تنها ۱۰ دلار نسخه ریمستر را دریافت کنید.

تمام این‌ها دلیل این موضوع هستند که چرا این ریمستر نسبت به نسخه اول فروش بیشتری داشته است و همچنین نشان می‌دهند که چرا این روزها ناشرها و توسعه‌دهنده‌های مختلف بیشتر علاقه دارند تا ریمستر یا ریمیک بازی‌های قدیمی خود را بسازند. ریمستر بازی The Last Of Us Part II با دو حالت کاملا جدید با نام‌های No Return و Lost Levels همراه است. بخش No Return یک حالت بقای روگ‌لایک است که در آن بازیکن‌ها با چالش‌های هیجان‌انگیزی روبه‌رو خواهند شد.

در بخش Lost Levels نیز شاهد سه مرحله از بازی هستیم که به نسخه نهایی The Last of Us Part II راه پیدا نکردند و اکنون به شکل کامل‌نشده ولی همراه‌با توضیحات سازندگان توسط بازیکن‌ها قابل تجربه هستند.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده