// پنجشنبه, ۵ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۲۸

Towerborne، انحصاری جدید ایکس باکس محتوای پس از عرضه زیادی دریافت می‌کند

سازندگان بازی Towerborne‌ ادعا می‌کنند که این اثر به‌دلیل داشتن ساختار پایه‌ای، می‌تواند تا مدت‌ها محتواهای جدیدی را دریافت کند.

بازی Towerborne یکی از بازی‌های انحصاری ایکس باکس در سال ۲۰۲۴ است. این اثر که یک بازی هک اند اسلش و روگ‌لایت است دارای المان‌های چندنفره خواهد بود. یکی از ویژگی‌های جالب‌توجه تاوربورن طبیعت تغییرپذیر آن است.

استودیو Stoic اعلام کرد که پس از عرضه بازی تاوربورن، از این اثر به‌صورت فصلی پشتیبانی و محتواهای جدیدی به آن اضافه خواهد شد. آرنی جورگنسن، مؤسس استودیو استوییک طی مصاحبه‌ای با رسانه GamesRadar نقشه بازی تاوربورن را به «یک مغازه آب‌نبات‌فروشی» تشبیه کرد و گفت: «بازیکن‌ها می‌توانند در آن محیط پرسه بزنند و با پرده برداشتن از هر راز بازی خوشحال شوند.»

او که پیش‌تر روی آثار MMO مانند Star Wars Galaxies کار کرده بود معتقد است: «دریافت بازخورد بازیکن‌ها و جواب دادن به آن‌ها با به‌روزرسانی‌هایی برای تغییر بازی، هدف‌ نهایی روند ساخت است.»

برج در بازی Towerborne

آرنی در توضیح ویژگی‌های بازی Towerborne گفت: «طراحی نقشه بازی از پایه به‌شکلی انجام شده است که سازندگان می‌توانند هرزمان آن‌ را تغییر دهند. درنتیجه ما می‌‌توانیم به‌سرعت این نقشه را با دشمنان، تجهیزات، محیط‌ها، مودهای جدید گیم‌پلی و بسیاری دیگر پر کنیم.» او ادعا کرد که این بازی «یک پایه مستحکم برای ادامه‌ دادن است» و محتواهای فصلی تاوربورن بازیکن‌ها را به «رویاها و آرزوهایشان» می‌رسانند.

او در ادامه گفت: «داستان کامل‌شونده بازی Towerborne در نقشه‌ آن قابل فهم است و این موضوع به بازیکن‌ها انگیزه می‌دهد تا بتوانند مشتاقانه‌تر اعماق آن را بررسی کنند. وجود این سیستم برای این ژانر اتفاق جدیدی است و فکر می‌کنم که حس تازه‌ای به بازی خواهد داد.»

بازی Towerborne در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۲۴ برای ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، کامپیوتر و ایکس باکس گیم پس عرضه خواهد شد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده