// پنجشنبه, ۵ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۰۰

انتشار بازی Until Dawn برای پلتفرم‌های بیشتر لو رفت

یک افشاگر سرشناس ادعا کرد که بازی Until Dawn به‌زودی برای پلی استیشن 5 و کامپیوتر معرفی خواهد شد.

فهرست بازی‌های انحصاری فرست-پارتی پلی استیشن کمی خلوت‌تر از همیشه است، اما ظاهرا شرکت سونی قصد دارد یکی از بازی‌های انحصاری محبوب پلی استیشن 4 را بازگرداند تا این فهرست پربارتر شود. طبق ادعای billbil-kun، یک افشاگر سرشناس، به‌زودی شاهد معرفی بازی Until Dawn برای پلی استیشن 5 و پی‌سی خواهیم بود.

او در وب‌سایت Dealabs مدعی شد که این بازی محصول ۲۰۱۵ استودیو سوپرمسیو گیمز در ۱۵ روز آتی برای دو پلتفرم یادشده معرفی می‌شود و شاید در مراسم State of Play بعدی این اتفاق بیفتد. روز گذشته این افشاگر فاش کرد که بازی دث استرندینگ ۲ با نام Death Stranding 2: On the Beach در بازه مشابه تریلری دریافت خواهد کرد.

این بازی همچنان با نام آنتیل داون شناخته خواهد شد؛ هرچند هنوز معلوم نیست که شاهد عرضه ریمستر محصول خواهیم بود یا یک ریمیک سروکار خواهیم داشت. زمان عرضه بازی هم معلوم نیست و اینکه آیا هر دو نسخه همزمان عرضه می‌شوند یا خیر، اما ظاهرا این بازی حداقل به‌مدت یک سال در دست توسعه بوده است.

شرکت سونی اخیرا تأیید کرد که یک فیلم با اقتباس از Until Dawn ساخته می‌شود؛ بنابراین، عرضه مجدد این ویدیوگیم برای پلتفرم‌های بیشتر منطقی خواهد بود؛ به‌خصوص که قبلا اتفاق مشابهی برای بازی The Last of Us رخ داد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده