نویسنده: حسن اکرامی
// چهار شنبه, ۴ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۴۳

فوکوس اینترتینمنت تغییر نام می‌دهد

فوکوس اینترتینمنت از ماه آوریل آینده نام خود را به PulluP Entertainment تغییر می‌دهد.

شرکت فوکوس اینترتینمنت که تا سال ۲۰۲۱ با نام فوکوس هوم اینتراکتیو شناخته می‌شد، تصمیم گرفته است بار دیگر نام و نشان خود را تغییر دهد. این شرکت ناشر فرانسوی به‌طور رسمی اعلام کرد از ۱ آوریل (۱۳ فروردین) نام خود را به پول‌آپ اینترتینمنت (PulluP Entertainment) تغییر خواهد داد. این برند جدید متشکل‌از قسمت انتشاراتی شرکت باعنوان Focus Entertainment Publishing که با توسعه‌دهندگان تردپارتی همکاری دارد و هفت استودیو داخلی Deck13، Streumon ،Twelve Tenths ،Leikir Studio ،Blackmill ،Dovetail و Carpool است.

علاوه‌براین برند جدید شامل بخش The Arcade Crew که روی انتشار بازی‌های مستقل و رترو تمرکز دارد، خواهد شد. شرکت ناشر با نشان جدید خود تحت مدیریت سیریل ایمبرت، مدیرعامل Dotemu قرار می‌گیرد و استودیو Dotemu هم تبدیل به یکی از زیرمجموعه‌های پول‌آپ اینترتینمنت می‌شود. فوکوس اینترتینمنت در یک بیانیه گفت: «سازمان‌بندی جدید با هدف تسریع رشد ارگانیک، سودآوری و گردش مالی بیشتر برای سه تجارت بنیادی ما انجام می‌شود.»

بیانیه اخیر ناشر نشان می‌دهد بازی Expeditions: A MudRunner Game آخرین محصولی است که با نام تجاری فوکوس اینترتینمنت عرضه می‌شود. این شرکت ناشر بازی‌های در حال توسعه دیگری ازجمله Banishers: Ghosts of New Eden ،Metal Slug Tactics و Warhammer 40,000: Space Marine 2 را برای عرضه در ماه‌های آینده دارد.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده