// چهار شنبه, ۴ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۳۰

تریلر بازی Helldivers 2؛ تلاش برای نجات کهکشان

در بازی Helldivers 2 درکنار انجام مأموریت‌های داستانی به‌همراه جامعه کاربران، می‌توان با تکمیل مأموریت‌های تک‌نفره جوایز بیشتری را دریافت کرد.

استودیو Arrowhead Game بسیاری از المان‌های نسخه اول Helldivers مانند شلیک به‌خودی (Friendly Fire) و Stratagems را در دنباله این بازی جای داده است. همچنین Galactic War که همانند Galactic Campaign نسخه اول عمل می‌کند، در بازی Helldivers 2 وجود خواهد داشت. در این جنگ کهکشانی بازیکن‌ها با در اختیار داشتن یک ابَر نابودگر به موقعیت‌های متفاوت سفر و با تهدیدهای ابَر زمین مقابله می‌کنند.

در این بازی دو نوع فرمان یا Order وجود دارد: دستورات اصلی که داستان بازی را پیش می‌برد و تمام اعضای جامعه هل‌دایورز را درگیر می‌کند و دستورات شخصی که می‌توان به‌تنهایی یا به‌همراه گروه خود آن‌ها را انجام داد. در دستورات شخصی بازیکن‌ها باید با استراتژی‌های ویژه دشمنان را از بین ببرند و جوایز دریافت کنند.

عملیات‌ها شامل سه مأموریت با اهداف متفاوت است که شامل یافتن رمز‌های هسته‌ای، آغاز حمله و از بین بردن دشمنان می‌شود. گیمرها همچنین می‌‌توانند با تکمیل مأموریت‌‌های فرعی جوایز بیشتری را دریافت کنند. بازی Helldivers 2 در تاریخ ۱۹ بهمن (۸ فوریه) برای پلی استیشن 5 و کامپیوتر عرضه خواهد شد.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده