// چهار شنبه, ۴ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۴۵

بازی Palworld رکورد بیشترین بازیکن همزمان کانتر استرایک ۲ را شکست

بازی Palworld توانست به رکورد جدیدی در زمینه تعداد بازیکن همزمان در استیم  دست پیدا کند.

رکوردشکنی بازی Palworld همچنان ادامه دارد و این‌بار توانسته است تا در جایگاه دوم بازی‌هایی با بیشترین بازیکن همزمان روی پلتفرم استیم قرار بگیرد. بیشترین بازیکن همزمان این ویدیوگیم یک میلیون و ۸۶۴ هزار و ۴۲۱ بازیکن است و اکنون بالاتر از Counter-Strike 2 با تعداد یک میلیون و ۸۱۸ هزار و ۷۷۳ بازیکن همزمان ایستاده است. رتبه اول در اختیار بازی PUBG: Battlegrounds با سه میلیون و ۵۲۷ هزار و ۲۴۸ بازیکن قرار دارد.

به‌نظر می‌رسد که تعداد بازیکن همزمان بازی Palworld در همه پلتفرم‌ها از ۲ میلیون عبور کرده است

هنوز یک هفته هم از عرضه Palworld نگذشته است و در همین مدت کوتاه، این بازی بقامحور جمع‌آوری هیولا فروش بالای ۶ میلیون نسخه‌ای را تجربه کرده است. استودیو Pocketpair، سازنده بازی قبلا اعلام کرده بود که تعداد بازیکن‌های همزمان این اثر روی تمام پلتفرم‌ها بالای ۱.۷ میلیون است؛ پس می‌توان تخمین زد که این عدد اکنون از مرز دو میلیون بازیکن گذر کرده باشد.

بازی Palworld هم‌اکنون روی ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و پی‌سی دردسترس قرار دارد و روی سرویس ایکس باکس گیم پس هم عرضه شده است. با وجود استقبال باشکوه کاربران از نسخه استیم، نسخه‌های ایکس باکس و فروشگاه مایکروسافت بازی به‌خاطر باگ‌ها و مسائل دیگر مورد انتقاد قرار گرفته‌اند. سازنده‌ها دلیل این مشکلات را وجود نسخه‌های مختلف و پروسه دریافت مجوز اعلام کرده‌اند.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده