نویسنده: میلاد فاطمی
// سه شنبه, ۳ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۴۷

زمان انتشار تریلر جدید بازی Death Stranding 2 لو رفت

براساس شایعات منتشر شده به نظر می‌رسد طی دو هفته آینده باید منتظر انتشار تریلر جدید بازی Death Stranding 2 باشیم.

پس از اینکه اواخر سال ۲۰۲۲ استودیوی Kojima Productions به‌صورت رسمی بازی Death Stranding را معرفی کرد، بسیاری منتظر ارائه اطلاعات جدید و نمایش تریلری از این بازی مورد انتظار بودند.

حال در جدیدترین اخبار بازی، به‌تازگی billbil-kun، یکی از افشاکننگان مطرح و باسابقه بازی‌های ویدیویی اعلام کرده است که به‌زودی شاهد انتشار جدیدترین تریلر بازی Death Stranding 2 خواهیم بود. براساس اطلاعات دردسترس به‌نظر می‌رسد بالاخره قرار است سکوت کوجیما و تیم سازنده شکسته شود و طی ۱۵ روز آینده شاهد رونمایی از تریلر جدید بازی دث استرندینگ 2 باشیم. با استناد به حدس‌وگمان‌ها و اطلاعات غیررسمی دردسترس، انتظار می‌رود سونی در رویداد احتمالی جدید State of Play این بازی را نمایش دهد.

درکنار زمان احتمالی انتشار تریلر بازی، نکته جالب‌توجه اسم کامل نسخه دوم بازی Death Stranding 2 است. در زمان معرفی بازی در The Game Awards 2022، بازی تنها با نام DS2 معرفی شد و تاکنون نام کامل و رسمی این بازی اعلام نشده است. حال billbil-kun ادعا کرده است که این بازی قرار است با نام Death Stranding 2: On the Beach عرضه شود.

با اینکه اطلاعات رسمی زیادی از بازی Death Stranding 2 دردسترس نیست اما بازگشت نورمن ریداس، لئا سیدو و تروی بیکر از بازی اول و حضور بازیگران جدیدی مثل ال فانینگ و کوتسونا شیئوری در این قسمت تایید شده است. بازی Death Stranding 2 قرار است برای پلی استیشن 5 عرضه شود.

چنانچه شما هم از طرفداران بازی Death Stranding هستید، لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود از نسخه دوم آن را با ما و سایرین به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده