نویسنده: حسن اکرامی
// سه شنبه, ۳ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۲۷

تریلر Banishers: Ghosts of New Eden تنوع سبک‌های مبارزه بازی را نشان می‌دهد

سازندگان Banishers: Ghosts of New با پخش تریلری تازه به نمایش سبک‌های مبارزه متفاوت بازی می‌پردازند.

استودیو دونت ناد توسعه بازی اکشن و نقش‌آفرینی Banishers: Ghosts of New Eden را به‌خوبی پیش می‌برد و باتوجه‌به نزدیک شدن زمان انتشار آن، تلاش می‌کند جزئیات مختلف را با بازیکن‌ها به اشتراک گذارد. داستان این بازی مربوط‌به سرنوشت یک زوج تبعیدی به نام‌های رد و آنتیا است که راهی یک ماجراجویی در سرزمین‌های New Eden می‌شوند اما دراین‌میان آنتیا می‌میرد.

بااین‌وجود روح آنتیا همراه رد باقی می‌ماند تا با قابلیت‌های فراطبیعی خود بتواند به شوهرش در ماجراجویی آینده کمک کند. بازیکن‌ها می‌توانند در طول داستان انتخاب‌های مختلفی داشته باشند تا درنهایت یکی از پنج پایان بازی را تجربه کنند. به‌تازگی توسعه‌دهندگان بازی تریلر تازه‌ای را از بازی Banishers: Ghosts of New پخش کرده‌اند که در آن می‌توانیم سبک‌های مختلف مبارزه را مشاهده کنیم.

آنتیا می‌تواند با استفاده از توانایی‌های جادویی دشمنان را بسوزاند و با طغیان‌های خود گروه بزرگی از آن‌ها را زمین‌گیر کند. از‌طرف‌دیگر رد در مبارزه با شیاطین و ارواح مهارت بالایی دارد و می‌تواند علاوه‌بر ضربه‌های فیزیکی، با تفنگ خود از راه دور به دشمن شلیک کند. بازیکن‌ها می‌توانند در مبارزه‌ها بین این دو شخصیت جابه‌جا شوند و از ترکیب قدرت‌های آن‌ها برای پیدا کردن بهترین استراتژی مبارزه بهره ببرند.

بازی Banishers: Ghosts of New Eden در تاریخ ۲۴ بهمن (۱۳ فوریه) روی کامپیوتر، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه می‌شود.

دانلود از آپارات


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده