// سه شنبه, ۳ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۴۵

دنباله Cyberpunk 2077 شاید بخش چندنفره داشته باشد

استودیو CD Projekt Red اعلام کرد که مشغول بررسی المان‌های چندنفره برای بازی Cyberpunk 2077 است.

نظر به اینکه پشتیبانی و اصلاح بازی Cyberpunk 2077 به پایان رسیده است، استودیو CD Projekt Red اکنون می‌تواند به‌سراغ کار روی پروژه‌‌های آتی خود برود. به‌نظر می‌رسد که بازی The Witcher 4 در اواسط سال جاری وارد مرحله اصلی توسعه خواهد شد و ساخت دنباله سایبرپانک ۲۰۷۷ نیز به موازات آن ادامه می‌یابد.

در ماه نوامبر ۲۰۲۳ اعلام شد که نسخه بعدی بازی سایبرپانک در مرحله «طراحی مفهومی» قرار دارد و برای مدتی در این مرحله باقی می‌ماند. ادم بدوسکی، مدیرعامل CDPR، طی مصاحبه‌ای گفت که تا پایان سال ۸۰ نفر مشغول به‌کار روی دنباله سایبرپانک با اسم رمز Orion خواهند بود. میخاو نواکوفسکی، مدیرعامل دیگر سی‌‌دی پراجکت نیز اعلام کرد که المان‌های چندنفره برای دنباله Cyberpunk 2077 درنظر گرفته شده است، اما از ارائه جزئیات بیشتر خودداری کرد.

استودیو سی‌دی پراجکت در سال ۲۰۱۹ توسعه یک نسخه چندنفره مستقل از دنیای سایبرپانک را آغاز کرد، اما بر اساس گزارش‌ها این پروژه به‌دلیل شرایط بد Cyberpunk 2077 در زمان عرضه اولیه لغو شد. این استودیو دلیل این‌ تصمیم را تمرکز روی بهبود بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ و رفع مشکلات آن اعلام کرد. استودیو CD Projekt به‌تازگی ادعا کرد که در آینده المان‌های بخش چندنفره به هر دو مجموعه بازی The Witcher و Cyberpunk اضافه خواهند شد.

پیش‌تر اعلام شد که گیب آماتانجلو، کارگردان بسته الحاقی Phantom Liberty و مسئول بهبود بازی سایبرپانک ۲۰۷۷، کارگردانی نسخه دوم را بر‌عهده دارد. این بازی در شعبه تازه‌تأسیس سی‌دی پراجکت در آمریکای شمالی توسعه می‌یابد و تعدادی از توسعه‌دهنده‌های اصلی نسخه اول نیز در این پروژه مشارکت دارند. با تمرکز کامل استودیو روی توسعه دنباله سایبرپانک ۲۰۷۷، انتظار می‌رود تعداد اعضای سازنده به ۳۵۰ الی ۵۰۰ نفر برسد، اما تا آن مرحله زمان زیادی مانده است.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده