// سه شنبه, ۳ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۱۵

تریلر گیم‌پلی Suicide Squad مأموریت‌های بازی را نشان می‌دهد

استودیو راک‌استدی در پخش زنده اخیر مأموریت‌‌ها و مکانیک‌های متفاوت بازی Suicide Squad: Kill the Justice را به نمایش درآورد.

در میان جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو Rocksteady با دعوت از استریمرهای مختلفی مانند بنجامین لوپو ملقب‌به DrLupo بخش‌های زیادی از بازی Suicide Squad: Kill the Justice League را به نمایش گذاشته است. در پخش زنده اخیر نحوه کارکرد مأموریت‌های Incrusion و همچنین جزئیات Mastery Tiers و مکانیک Mutators مشخص شد. این مأموریت‌ها شامل سفر بازیکن‌ها به Elseworlds یا دنیاهای موازی می‌شود.

بازیکن‌ها باید با تکمیل مأموریت‌های ‌Patrol در متروپلیس و بازکردن جعبه‌های روزانه به جمع‌آوری پرومتیوم بپردازند و سپس می‌توانند از آن‌ها برای آغاز مأموریت‌های تهاجم استفاده کنند. هرکدام از گیمرها باید به‌صورت جداگانه در این مأموریت شرکت کنند و درنهایت با نمایش یک انیمیشن جذاب از تمام دنیاهای موازی، تلپورت صورت می‌گیرد.

Mastery Tiers بیان‌گر درجه سختی افزاینده بازی است و موجب اضافه‌شدن تعدیل‌کننده‌های گیم‌پلی مانند حملات قوی‌تر دشمنان، رعد و برق (که ممکن است حرکت را مختل کند) و بسیاری از موارد دیگر می‌شود. همزمان با افزایش درجه سختی Mutatorهایی مانند انفجار دشمنان به بازی اضافه می‌شود. در زمان شروع فصل تنها ۶ مکانیک Mutator دردسترس بازیکن‌ها قرار می‌گیرد، اما با گذشت زمان تعداد بیشتری از آن‌ها اضافه خواهند شد.

بازی Suicide Squad: Kill the Justice League در تاریخ ۱۳ بهمن‌ ۱۴۰۲ (۲ فوریه ۲۰۲۴) برای پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 5 و کامپیوتر عرضه خواهد شد. 

دانلود ویدیو از آپارات


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده