نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۳ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۰۰

جوکر در فصل اول بازی Suicide Squad قابل تجربه است

استودیو راک‌استدی از برنامه انتشار محتوای پس از عرضه بازی Suicide Squad: Kill the Justice League رونمایی کرد.

همان‌طور که استودیو راک‌استدی تأیید کرد، کاراکتر جوکر در نخستین فصل بازی Suicide Squad: Kill the Justice League قابل تجربه خواهد بود که در ماه مارس ۲۰۲۴ آغاز می‌شود. شخصیت‌ها، چالش‌ها، محیط‌ها و موارد هیجان‌انگیز دیگری در هر یک ار فصل‌ها به بازی جوخه انتحار راه می‌یابند، اما اکنون در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو Rocksteady با انتشار توئیت جدیدی از برنامه انتشار محتوای پس از عرضه بازی رونمایی کرده است.

فصل اول بازی Suicide Squad: Kill the Justice League شامل کاراکتر جوکر، محیط قابل تجربه The Daily Cackle، سلاح‌ها و تجهیزات با طرح شرورهای دی‌سی، سوپرمن و گرین لنترن به‌عنوان باس فایت‌های تازه، گونه‌های جدیدی از دشمنان، محتوای ریدار، پایگاه‌ها و موارد دیگری می‌شود. علاوه‌براین کاراکترهای مترسک و دوچهره در دو اپیزود فصل اول بازی جوخه انتحار حضور دارند و احتمالا محتوای داستانی جدیدی را در اختیار می‌گذارند.

فصل‌های دو تا چهار نیز سه کاراکتر و محیط قابل تجربه تازه را به بازی Suicide Squad: Kill the Justice League اضافه می‌کنند که شامل نسخه بسیار سرد و یخ‌زده متروپلیس، شهر گاتهام و ظاهرا متروپلیس با حال‌وهوای قرون وسطایی می‌شود. این فصل‌ها با سلاح‌ها و مجموعه تجهیزاتی با طرح‌های خاص، فعالیت‌ها و به‌روزرسانی‌های میان-فصلی همراه خواهند بود؛ هرچند استودیو راک‌استدی هنوز زمان دقیق انتشار آن‌ها را تأیید نکرده است.

محتوای پس از عرضه بازی Suicide Squad: Kill the Justice League

بازی Suicide Squad: Kill the Justice League در تاریخ ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ (۲ فوریه ۲۰۲۴) دردسترس کاربران پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر قرار می‌گیرد. این بازی به‌شکل انفرادی یا حداکثر چهار نفره کو-آپ آنلاین قابل تجربه است و به‌طور کامل از ویژگی‌های کراس-پلتفرم و Cross-Progression پشتیبانی می‌کند. امکان تجربه بدون نیاز به اینترنت نیز پس از عرضه بازی برای گیمرها فراهم می‌شود.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده