// سه شنبه, ۳ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۱۵

زمان ورود بازی ویچر ۴ به مرحله اصلی تولید اعلام شد

مدیرعامل شرکت CD Projekt تأیید کرد که نسخه بعدی بازی The Witcher در اواسط سال با ۴۰۰ کارمند وارد مرحله توسعه کامل می‌شود.

شرکت CD Projekt RED پس از عرضه بسته الحاقی Phantom Liberty و به‌روزرسانی‌های متعدد برای بازی Cyberpunk 2077، در حال برداشتن گام‌های بعدی برای ساخت پروژه‌های آتی خود است. ظاهرا سی‌دی پراجکت اکنون می‌خواهد تمرکز خود را روی توسعه نسخه بعدی مجموعه بازی ویچر (یا The Witcher 4) معطوف کند.

بازی The Witcher 4 که هم‌اکنون در مرحله پیش-تولید به سر می‌برد، در سال جاری وارد مرحله اصلی توسعه خواهد شد. ادم بدوسکی، مدیرعامل CDPR، طی مصاحبه‌ای تأیید کرد که نزدیک به ۴۰۰ نفر از کارمندان «تا اواسط سال جاری» فعالیت خود را روی این پروژه آغاز خواهند کرد. پیش‌تر در نوامبر سال گذشته، این تعداد ۳۳۰ نفر اعلام شده بود.

شرکت سی‌دی پراجکت در ماه مارس ۲۰۲۲ اعلام کرد که روند توسعه نسخه بعدی Witcher را آغاز کرده است. این بازی مورد انتظار که با اسم رمز Polaris شناخته می‌شود، اولین بازی از سه‌گانه‌ بعدی این مجموعه نقش‌آفرینی پرطرفدار به‌حساب می‌آید. بازی ویچر ۴ با موتور بازی‌سازی آنریل انجین ۵ توسعه می‌یابد و براساس ادعای سباستین کلمبا، کارگردان بازی، این نسخه «یک نقطه شروع عالی» برای بازیکن‌های تازه‌وارد خواهد بود.

استودیو CD Projekt درکنار تولید بازی ویچر ۴ مشغول ساخت نسخه بعدی بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ است و تا پایان سال نزدیک به ۸۰ نفر به گروه توسعه‌دهنده آن اضافه خواهند شد. سی‌دی پراجکت همچنین المان‌های چندنفره را نیز برای این دنباله در نظر گرفته‌ است.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده