// سه شنبه, ۳ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۳۰

درآمد ولو از جعبه‌های کانتر استرایک سرسام‌آور است

رسانه CSGOCaseTracker ادعا می‌کند که در سال گذشته جعبه‌های بازی Counter-Strike نزدیک به یک میلیارد دلار نصیب شرکت ولو کرده است.

بازی Counter-Strike دارای یک فروشگاه مجازی است که ارزش محتوای آن تا میلیاردها دلار تخمین زده می‌شود. در این فروشگاه پوسته‌های مختلف به‌فروش می‌رسند و روزانه بیش از ده‌ها هزار دلار تراکنش انجام می‌شود. این تراکنش‌ها از خرید، فروش و مبادله توسط بازیکن‌‌ها و همچنین بازکردن جعبه‌ها و به‌دست‌ ‌آوردن آیتم‌های تزئینی حاصل می‌شوند. به‌تازگی ادعا شد که ولو تنها در سال ۲۰۲۳ از فروشگاه مجازی پوسته‌های بازی نزدیک به یک میلیارد دلار درآمد داشت.

شرکت Valve در این فروشگاه کلید‌هایی را برای فروش در اختیار بازیکن‌ها قرار می‌دهد که می‌توانند جعبه‌های محتوی آیتم‌ها را باز کنند. بازیکن‌ها همچنین می‌توانند محتوای جعبه‌ها را برای خود نگه دارند یا تصمیم به فروش یا ارتقاء بگیرند. در این فروشگاه پوسته‌های بسیار باارزشی نیز وجود دارند که با مبالغ ۱۰۰ها هزار دلار به فروش می‌رسند.

همان‌طور که رسانه CSGOCaseTracker گزارش داد، بیش از ۴۰۰ میلیون جعبه در سال ۲۰۲۳ باز شده است و بازیکن‌ها در مجموع نزدیک به ۹۸۰ میلیون دلار برای خرید کلید جعبه‌ها پرداخت کرده‌اند. همچنین این گزارش‌ها افرایش ۱۷۸ درصدی جعبه‌های بازی در سال ۲۰۲۳ را نیز تأیید می‌کنند. چنین اعداد و ارقامی از محبوبیت بازی کانتر استرایک خبر می‌دهند؛ اثری که با گذشت بیش از ده سال همچنان در میان فهرست بازی‌های پرطرفدار حضور دارد.

در سال گذشته جعبه Dreams and Nightmares‌ به‌تنهایی فروش ۱۲۶/۳ میلیون دلاری داشته است. همچنین براساس جزئیات گزارش‌های مربوط‌به فروش جعبه‌ها، عرضه بازی Counter-Strike 2 موجب رشد دوباره فروش آن‌ها شده است.


منبع InsiderGaming
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده