نویسنده: حسن اکرامی
// دوشنبه, ۲ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۲۹

بازی Palworld به فروش فوق‌العاده خود ادامه می‌دهد

بازی چندنفره و بقامحور Palworld رکورد تازه‌ای در زمینه فروش به ثبت رسانده است.

استودیو Pocketpair، توسعه‌دهنده ژاپنی Palworld در یک بیانیه رسمی تایید کرد فروش این بازی بقامحور از پنج میلیون نسخه فراتر رفته است. بازی Palworld که این روز‌ها در حال ثبت رکوردهای مختلفی در زمینه استقبال بازیکن‌ها است، در تاریخ ۲۹ دی (۱۹ ژانویه) به‌شکل دسترسی زودهنگام روی کامپیوتر و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه شد و توانست در مدت سه روز به این موفقیت بزرگ دست یابد.

بازی Palworld موفق شده است درکنار ثبت آمار فروشی فوق‌العاده، رکوردهای جدیدی را در زمینه استقبال بازیکن‌ها ثبت کند؛ به‌طوری‌که این بازی فقط روی استیم به آمار اوج مجموع بازیکن همزمان یک میلیون و ۲۹۱ هزار نفری رسیده و در این زمینه از سایبرپانک 2077 پیشی گرفته است. به‌گفته توسعه‌دهنده، بازی Palworld به‌طور میانگین هر ساعت بیش از ۸۶ هزار نسخه فروش دارد و احتمالا فردا آمار ۶ میلیون فروش را رد کند.

باتوجه‌به اینکه بازی Palworld هم‌اکنون روی سرویس ایکس باکس گیم پس در دسترس مشترکان قرار دارد، انتظار می‌رود آمار بازیکن‌های آن همچنان روبه‌ افزایش باشد. سبک این بازی به سری پوکمون شباهت دارد و بازیکن‌ها می‌توانند بعد از شخصی‌سازی کاراکتر، یک پایگاه برای مراقبت از خود و پال‌هایی که پیدا کرده‌اند بسازند. بازیکن‌ها برای پیشرفت پایگاه خود باید منابع مختلف را پیدا کنند، با موجودات مختلف بجنگند و با کاوش در دانجن‌ها به پاداش‌های ارزشمند دست یابند.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده