نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۲ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۳۰

زمان انتشار نسخه کامپیوتر Ghost of Tsushima لو رفت

یکی از کارمندهای استودیو Nixxes Software ادعا کرد که نسخه کامپیوتر بازی Ghost of Tsushima در سال ۲۰۲۴ روانه بازار می‌شود.

بازی Ghost of Tsushima را می‌توان یکی از بهترین آثار انحصاری پلی استیشن در نسل قبل دانست که مورد تحسین توسعه‌دهنده‌های بزرگی نظیر شینجی میکامی و هیرونوبو ساکاگوچی قرار گرفت. بازی گوست آو سوشیما به‌خاطر اتمسفر خیره‌کننده، طراحی جهان-باز و مبارزات هیجان‌انگیز با استقبال خوبی از سوی بازیکن‌ها مواجه شد.

از زمانی‌که شرکت سونی شروع به پورت آثار انحصاری پلی استیشن برای کامپیوتر کرد، کاربران پی‌سی برای تجربه بازی Ghost Of Tsushima انتظار می‌کشند. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که ظاهرا انتظار طرفدارها روبه پایان است و این محصول اکشن ماجراجویی جهان-باز نهایتا در سال ۲۰۲۴ به کامپیوتر راه خواهد یافت.

یکی از کارمندهای استودیو Nixxes Software اخیرا ادعا کرد که اطلاعاتی از نسخه کامپیوتر بازی‌های پلی استیشن در سال ۲۰۲۴ در اختیار دارد. همان‌طور که در رسانه 4chan گزارش شد، سونی برنامه‌های زیادی برای کاربران کامپیوتر دارد؛ طوری‌که درکنار Ghost of Tsushima باید انتظار نسخه کامپیوتر The Last of Us Part 2 و Demon’s Souls را نیز داشت. این افشاگر بیان می‌کند که ساکر پانچ وظیفه پورت گوست آو سوشیما را برعهده دارد.

این اولین‌بار است که استودیو Sucker Punch روی نسخه کامپیوتر یک بازی کار می‌کند که باعث چرخه طولانی‌تر توسعه شده است. نظر به اینکه استودیو ناتی داگ نیز روی نسخه پی‌سی The Last of Us Part 1 کار می‌کرد، به‌نظر می‌رسد که ساکر پانچ نیز رویکرد مشابهی را در پیش گرفته است. با اینکه Ghost of Tsushima با بهبودهای زیادی در کنسول پلی استیشن 5 همراه بود، نسخه کامپیوتر احتمالا بهترین نسخه برای تجربه بازی خواهد بود.

طرفدارها می‌توانند انتظار ویژگی‌هایی نظیر پشتیبانی از مانیتورهای فوق عریض، فناوری DLSS و پیشرفت‌های بصری دیگری نظیر افزایش سطح جزئیات فواصل دور، بهبود کیفیت سایه‌ها و نرخ نمونه‌برداری انیمیشن‌ها را در نسخه کامپیوتر Ghost of Tsushima داشته باشند. نسخه پی‌سی گوست آو سوشیما احتمالا همزمان با معرفی بازی Ghost of Tsushima 2 روانه بازار خواهد شد که انتظار می‌رود در اواخر سال ۲۰۲۴ به‌طور رسمی رونمایی شود.

کاربران کامپیوتر در سال ۲۰۲۴ می‌توانند به تجربه بازی Horizon Forbidden West نیز بپردازند. این نسخه از فناوری DLSS 3 نیز پشتیبانی می‌کند، اما استودیو Nixxes Software هنوز زمان دقیق عرضه آن را تأیید نکرده است. گزارش تازه به پورت بازی‌های God of War Ragnarok و Gran Turismo 7 برای کامپیوتر نیز اشاره دارد.

شاید همه این آثار انحصاری به کامپیوتر راه پیدا نکنند، اما عرضه گوست آو سوشیما برای کامپیوتر بسیار محتمل است؛ چراکه سونی در طول ۳ سال گذشته بسیاری از بازی‌های بزرگ خود را برای کامپیوتر منتشر کرده است.


منبع Tech4Gamers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده