نویسنده: عرفان بدری
// یکشنبه, ۱ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۴۴

بازی Life is Strange اول قرار نبود ادامه پیدا کند

کارگردان بازی Life is Strange، به‌تازگی اعلام کرده است که در ابتدا این اثر قرار بود فقط یک بازی باشد و برنامه‌ای برای توسعه دنباله‌های آن وجود نداشت.

مایکل کخ، کارگردان بازی Life is Strange در یک مصاحبه جدید با رسانه GamesRadar درباره این موضوع صحبت کرده است که در ابتدای راه بود، برنامه اولیه برای دنیای مجموعه بازی‌های Life is Strange تنها ساخت یک بازی بوده است و آن‌ها قصد ساخت دنباله‌ای برای آن نداشتند. این به‌خاطر درخواستی از سوی شرکت اسکوئر انیکس، ناشر این بازی بود که این اثر دنباله‌ای نداشته باشد تا اینکه بازی اول به موفقیت زیادی رسید.

شرکت اسکوئر انیکس می‌خواست تا تنها یک بازی از Life is Strange ساخته شود و اگر هم قرار بر گسترش این اثر بود، این اتفاق با انتشار بسته‌های الحاقی می‌افتاد؛ بنابراین آن‌ها تا مدتی هیچ داستانی برای ادامه پیدا کردن اتفاقات این بازی و اتفاقات بعد از پایان آن ننوشته بودند. درنهایت موفقیت بازی Life is Strange به اندازه‌ای بود که اسکوئر انیکس به ساخت قسمت‌های جدید و اسپین‌آف‌ها رضایت داد.

سپس شاهد ساخته شدن بازی Life is Strange: Before the Storm به‌عنوان یک پیش‌درآمد، بازی Life is Strange 2، بازی The Awesome Adventures of Captain Spirit و بازی Life is Strange: True Colors بودیم. استودیوی دونت‌ناد انترتینمنت در حال حاضر برنامه کاری شلوغی دارد. در سال ۲۰۲۳ این توسعه‌دهنده بازی‌های Harmony: The Fall of Reverie و Jusant را منتشر کرد و برنامه دارد تا در سال ۲۰۲۴ بازی Banishers: Ghosts of New Eden و بازی Lost Records: Bloom & Rage را عرضه کند.


منبع Insider Gaming
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده