// یکشنبه, ۱ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۴۶

استقبال فوق العاده کاربران از بازی Palworld ادامه دارد

بازی Palworld توانسته است بازیکنان همزمان زیادی روی استیم جذب کند.

بازی Palworld شروعی فوق‌العاده را تجربه کرده است. بازی بقا و جمع‌آوری هیولای Pocketpair چند روز پیش به‌صورت ارلی اکسس عرضه شد و پس از هشت ساعت، بیش از یک میلیون نسخه فروخت. قبل‌از پایان روز عرضه، این فروش به دو میلیون نسخه رسید و این روند همچنان ادامه دارد.

اخیرا استودیو سازنده در توییتر اعلام کرده است بازی Palworld در مدت زمان ۴۰ ساعت بعد از عرضه فروش بالای سه میلیون نسخه‌ای داشته است. جهت درک شگفتی این رکورد، بزرگ‌ترین عرضه یک بازی پلی استیشن Marvel's Spider-Man 2 بود که در ۲۴ ساعت فروش ۲.۵ میلیون نسخه‌ای داشت. البته اسپایدرمن ۲ با قیمت ۷۰ دلار به فروش می‌رسد و بازی Palworld با قیمت ۳۰ دلار عرضه شده است. این بازی روی سرویس ایکس باکس گیم پس هم قرار دارد و همین مهر تایید دیگری بر عملکرد خارق‌العاده این اثر است.

فروش ۳ میلیونی بازی Palworld در ۴۰ ساعت

این عملکرد در مبحث تعداد بازیکنان همزمان هم قابل مشاهده است. براساس آمار وبسایت SteamDBَ، این بازی روی استیم بالای یک میلیون بازیکن همزمان داشته است و در زمان نگارش این مطلب، بازیکنان بیش‌از هر اثر دیگری درحال‌تجربه Palworld هستند. اگر رکورد همیشگی تعداد بازیکنان همزمان را در نظر بگیریم، این بازی در رتبه ششم جای خوش کرده است و از آثاری مثل الدن رینگ، Hogwarts Legacy، بالدرز گیت ۳ و Apex Legends عملکرد بهتری ثبت کرده است. رتبه پنجم فعلا دراختیار Cyberpunk 2077 است.

بازی Palworld روی ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و پی‌سی قابل تجربه است.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده