نویسنده: عرفان بدری
// یکشنبه, ۱ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۰۰

روند انتشار محتوای جدید Halo Infinite تغییر می‌کند

استودیو ۳۴۳ اینداستریز، توسعه‌دهنده بازی Halo Infinite تأیید کرد که پس از فصل پنجم رویکرد دیگری را برای انتشار محتوای تازه در پیش می‌گیرد.

استودیو ۳۴۳ اینداستریز در جریان پخش زنده اخیر اعلام کرد که پس از آغاز فصل پنجم Halo Infinite در تاریخ ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ (۳۰ ژانویه)، دیگر شاهد فصل دیگری برای این بازی شوتر علمی-تخیلی نخواهیم بود و رویدادهای «عملیاتی» جایگزین فصل‌ها خواهند شد.

رویدادهای عملیاتی به مدت تنها چهار تا ۶ هفته طول خواهند کشید و بتل پس‌های مرتبط با آن‌ها فقط شامل ۲۰ مرحله خواهند بود. این تغییر مهمی در فصل‌های معمولا سنگین و بلند-مدت بازی شوتر رایگان Halo Infinite به‌حساب می‌آید و ممکن است حاکی از کاهش پشتیبانی از هیلو اینفینیت باشد..

علاوه‌بر این استودیو 343Industries تأیید کرد که انتشار به‌روزرسانی‌های بیشتر برای بازی Halo Infinite ادامه خواهد داشت، اما تیم‌های اضافی آن‌ها به پروژه‌های جدیدی منتقل شده‌اند تا روی آن‌ها کار کنند.

همچنین برایان جرارد، مدیر ارتباطات استودیو ۳۴۳ اینداستریز در این رابطه گفت: «ما یک تیم اختصاصی داریم که روی پشتیبانی از بازی Halo Infinite تمرکز دارد، اما تیم‌های اضافی نیز وجود دارند که در حال حرکت به سوی آینده هستند و روی پروژه‌های تازه کار می‌کنند.»

بازی Halo Infinite درحال‌حاضر ازطریق پلتفرم‌های کامپیوتر، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس قابل تجربه است. درکنار فصل پنجم بازی هیلو اینفینیت قرار است تا چند روز دیگر شاهد آغاز پخش فصل دوم اقتباس تلویزیونی لایو-اکشن Halo از شبکه پارامونت پلاس باشیم.


منبع Eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده